Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, January 24, 2015

Novel Untuk Blogger

♥ Assalamualaikum ♥


Novel Untuk Blogger. Alhamdulillah selesai sudah urusan cik akak..insyaAllah...isnin ini nak kirim...
Nak.berbeli online takut lambat sangat sampai...tu yang beli je yang ada kat kedai buku. 

Lepas maghrib cik akak kuar pergi mencari..minta tolong adik hantarkan cik akak..

Balik kerja tak sempat nak singgah...penat sangat nak berjalan....lagi pun cik akak balik kerja naik bas je...bukan sekali tapi dua kali naik turun bas..baru sampai rumah...penat tu memang lah penat..

Tapi gigih juga nak beli novel ini. Nasib baik adik cik akak balik kerja awal...kalau tak kena tangguh lagi. Janji isnin dah cetel kerja...

Tak nak dah tangguh lagi.takut lupa balik...

Siap bungkus ingat nak post isnin...semoga dipermudahkan segala urusannya...doakan yang terbaik buat cik akak. 



9 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN