Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, January 3, 2015

Nangis, Sedih Dan Sensitif - Layan Cerekarama Cahaya Malaika

♥ Assalamualaikum ♥


Cerekarama Cahaya Malaika. Hebat memang hebat drama nie..cik akak bagi 10 bintang...baru mula cerita dah bikin cik akak nitis air mata...hoho....besar betul pengorbanan seorang ayah untuk anak tunggalnya...

Si isteri pula tak sanggup hidup miskin. Hingga terpaksa melarikan diri dari rumah. Dan kini berkerja sebagai GRO.

Kisah drama Cahaya Malaika ini mengisahkan kisah kehidupan masyarakat dan pergorbanan seorang ayah...

Sedih tau...cik akak boleh nangis tengok drama nie...

Paling menyedihkan si ayah kanser pula...

Apa akan jadi kepada hanna...anak tunggal mereka.. 

Apa akan jadi kepada ayahnya....lakonan mantap que haidar...



11 comments:

  1. tengah tengok ni cik akak.. memang sedih :(

    ReplyDelete
  2. wow....live update ni....
    drama tak habis lagi dah ade komentar. Hebat! Hehehe

    ReplyDelete
  3. erk...ni bab yang akak x suka tengok...kang ada yang nangis x tentu pasal...

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum.... naomie,

    mselim3 pun sedih ... menitik2 air mata. Touching....

    mselim3

    ReplyDelete
  5. Nasib baik iha tak tgk, kalau tak mesti kita menangis berjemaah kan cik akak, hihi.. eh nama cerita tu 99% sama dgn nama cerita cerpen iha, hehe..

    ReplyDelete
  6. amboi nangis hihi.
    qila tak sempat tengok T_T

    ReplyDelete
  7. ada siapa tau dak apa tajuk lagu (nasyid kot) tema drama ni?

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN