Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, January 1, 2015

Masamnya Muka Cik Akak..Kenapa....Putus Cinta Ke

♥ Assalamualaikum ♥
Isk..isk...masam bebeno muka cik akak kan...hihi..

Kisah di penghujung Tahun 2014..alahai baru je semalam...haha...tak basi lagi kisah nie..boleh lagi up masuk entri...
Wah saja je.bikin hangit..haha..

Nak dijadikan cerita...wow....hebat pastinya cik akak nampak hebat...hebat lah sangat..haha...

Sebenarnya....wajah masam tu wajah baru je putus cinta..haha....tertipu lagi...haha..

Takde.....kisah semalam..waktu nak.balik kerja...tak de lah  transport..minta lah tolong abang ipar ambik kat sekolah....

Gara-gara lama tunggu...jadi muka cik akak boleh jadi macam tu..haha..masam...

Dah masam cam tu...abg ipar tak bawak helmet pula...jadi cik akak tak pakai helmet lah balik...nasib baik tak kena saman..haha...bahaya je kerja cik akak di penghujung 2014...benda tak pernah buat...sekali buat...terkelu lidah...kikiki..

6 comments:

  1. mcm tu masam ka??..awat cik akak muka masam nampak manja ja..haha..happy new year ya..:-)

    ReplyDelete
  2. Mstila masam klau dah blh mmbahayakn nyawa sndiri kan

    ReplyDelete
  3. Tak baik masam-masam cik akak :p

    ReplyDelete
  4. hahhaa..sabar jela..nasib tak de polis

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN