Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, January 28, 2015

Layan Coklat Cadbury Sampai Banyak Macam Nie...

♥ Assalamualaikum ♥


Layan Coklat Cadbury Sampai Banyak Macam Nie..

Kisahnya bila cik akak terliur encik sayang makan coklat .adoi tak dapat menahan..terus beli kat supermarket.
Nak siap makan banyak macam tu...haha..

Cik akak jarang makan coklat..tapi bila tekak teringin....sepapan besar boleh habis...

Sedap sampai tak ingat encik sayang lagi..hahaha...perangai bebudak..kena banyak bersabar ye encik sayang...

13 comments:

  1. nyaman eh.. hehe.. kesian cik abng.. hehe

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sebab sudi bagi sokongan kepada ejulz dalam berbloging sepanjang tahun 2014. hehe.. Semoga perkenalan kita kekal sampai bila2..

    Jemput singgah "Senarai Pengomen Tegar Mei hingga Disember 2014 dan Pengomen Tegar Sepanjang Tahun 2014"


    Like page "Ejulz Blogshop" jika sudi.. Terima kasih

    ReplyDelete
  3. nyumm..sedap dpt mkn coklat :).. tak tkt naik brt badan ke?.hihi..

    ReplyDelete
  4. amboi qila pun dah lama tak mkn cekolet hm hihi
    nak beli gak ah nanti hiks

    ReplyDelete
  5. Oooo... Dapat bonus, makan jer ye! Nanti tembam...hehe

    ReplyDelete
  6. kegemaran kita sama cik akak...best gila cokelat ni.Tapi tidaklah makan tiap hari.

    ReplyDelete
  7. best2 makan coklat.. tpi zaza mmg tak suka hihihi. kalau org pelawa pun ambik sikit je sb nk ambik hati.. kalau suami mmg hantu coklat ngeee..

    ReplyDelete
  8. mak oiiii....banyaknya.....biar betul cik akak oiii....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tekak nak makan kak..huhu..mana boleh tahan kak....siap tk nak bagi adik lagi tu kak...huhu

      Delete
  9. Lya kurang gemar mkn coklat..tpi biskut coklat kita suka hhe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN