Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, January 10, 2015

Kehabisan Quota Internet

♥ Assalamualaikum ♥

Anda telah guna 100% kuota Internet anda. Dail *200# untuk beli Top Up atau *116# untuk melanggan pakej internet lain dan nikmati kuota Internet yg lebih besar



Dah dapat mesej dari pihak berwajib..haha..biasalah tu habis quota internet macam tu lah depa..

Lepas nie cik akak tak dapat dah nak BW bagai nie..tunggu topup balik baru dapat nak berdrama dan pop pet di blog sendiri..

6 comments:

  1. tu yang tak best kalau pakai broadband kan cik akak...emmm...

    ReplyDelete
  2. sakit bila dapat msg dah habis quota. hehe.

    ReplyDelete
  3. hehehe gitula bila da abes kan. dok sms tak henti soh bayar la apa la.. macam la orang tak tau..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN