Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, January 29, 2015

Istikharah Cinta Episod 23 : Ada Kesinambungan Pula Geram Cik Akak..

♥ Assalamualaikum ♥


Istikharah Cinta Episod 23. Semalam geram...malam nie pun cik akak geram..
Tak habis lain ke si hanafis nie...sengaja bikin cik akak sentap je..huhuhu..

Kenapa tak report je bila si hanafis tu....kalau cik akak biar du masuk penjara..baru senang hati cik akak..

Cik akak terlebih emosi lah dengan si hanafis dan aiza nie...

Tak pe...tinggal 5 episod je lagi...lepas nie tak boleh lah nak geram2 dah dengan drama nie..hahaha..

Episod 28 Episod Akhir....mestilah bahagia si airil dengan si dina.....
Apa pula kisah si hanafis dan si aiza..eh...eh....malas cik akak nak ambil tahu..

6 comments:

  1. kan...buat sakit ati dgn perangai hanafis dan aiza tu...geram lagi la...hahahh tp best drama ni berbanding yg sebelum ni

    ReplyDelete
  2. x suka ngga watak ompuan ya eh. hehe.. xmok update ngn lakinya.. hehe.. dah nama cerita nak.. hehe

    ReplyDelete
  3. menci dah tengok hanafis dengan aiza. rasa nak tembak tembak je. hahahah

    ReplyDelete
  4. Sik tauk kamek apa jadi sebab kamek nangga sampe episod cdak ya g bercuti kat langkawi jak.

    Read my latest entry : Layan Scorpions Lok

    ReplyDelete
  5. haa tu lah tgk gaya hanafis tu geram sangat2..tak paham bahasa..

    ReplyDelete
  6. Wow.. Menghayati sungguh sampai ada rasa geram.. Hehe.. Sabar cik akak ye

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN