Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, January 4, 2015

Duit Nuffnang Cik Akak Hilang

♥ Assalamualaikum ♥

CAMPAIGNBLOGSTART DATESTATUSCTRCTR BONUSAMOUNT
INTI 2015 Cycle 1 Degree ...Dunia cik akak17 Nov 2014On Going0.00%2.76
INTI 2015 Cycle 1 Degree ...Dunia cik akak17 Nov 2014On Going0.00%0.26
INTI 2015 Cycle 1 Degree ...Dunia cik akak17 Nov 2014On Going0.20%4.07
Duit Nuffnang Cik Akak Hilang. Agaknya siapa yang hilangkan duit cik akak nie...emm....nampaknya tak rezeki cik akak lah tu..

Memang duit nuffnang cik akak hilang...bukan hilang banyak mana pun..kecoh satu dunia..haha..

Mana tak kecohnya...tertiba nilai cpuv nuffnang cik akak mengecut mendadak..haha..

Kalau korang nak tahu...jumlah yang RM2.76 tu pada asalnya memang dekat RM5.00.
Lepas tu yang RM4.07 tu asalnya dekat RM8.00

Yang paling muskil...kemana hilangnya dia...pandai berbelanja pula dia kan..hihi..

Sebenar cik akak tak kisah pun...maybe duit tu bukan rezeki cik akak..cuma sengaja je cik akak bikin sentap...

Hantar tiket cik akak....hantar tiket...

La cik akak pastu jawab macam nie...alamak tahun baru orang tengah cuti...jadi kuanter tiket pun tutup..hahaha..jangan marah ye..sengaja bikin panas..kikiki

14 comments:

  1. tak fhm sgt bab nufnang i so ida abaikan je duit dlm tu...xthu nk redeem cmner...heheheh

    ReplyDelete
  2. sje je tu
    nnti dia add semula kot :)

    ReplyDelete
  3. Ada tu, main sorok2 kejap...
    Esok-esok mesti ada semula....

    ReplyDelete
  4. sy pun alami mcm akak jugak....1 CPUV tu dh smpai 14.39 tertba buka pula dh jadi 9.56...ke mana hilangnya huhu..

    ReplyDelete
  5. Kathy ni lagi.. Kejap² tukar status. Terus hantar tiket tanya. Hehehhehehehehehe.

    ReplyDelete
  6. kemanakah ia menghilang.. ehh...

    ReplyDelete
  7. entah..dia ada kesan penipuan kot..haha..tetttt....akekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai cik akak mana de tipu mar..kiki..tak kacau pun nuffnangbtu..emmm

      Delete
  8. Hari yu akak dh cashout nuffnang ada la dalam 160++...kat details ckp payment sent...tp sampai la ni x dptpun cheque tu...

    ReplyDelete
  9. eh kenapa makin mengecut jumlahnya.. emm.. nanti tunggu jawapan dari pihak Nuffnang

    ReplyDelete
  10. Jrg cek nuffnang..ke mna kah dia mnghlang

    ReplyDelete
  11. dah kurang ber'nuffanang' sekarang ni.. huhu

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN