Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, January 16, 2015

Cik Akak Dapat Duit RM60.82

♥ Assalamualaikum ♥

Cik Akak Dapat Duit RM60.82
Amboi tajuk kemain lagi gempak..hihi..biasalah tak de modal nak menaip entri. Bukan tak de modal..tapi masih di ambang kepenatan yang teramat sangat..haha...

Minggu pertama sekolah...pastinya cik akak pun terjebak dengan kesibukan yang teramat..

Ingat kerja kerani sekolah duduk je ke....budak-budak masuk sekolah....kerani nie yang paling sibuk di sekolah....

Uruskan borang tu borang nie...print tu print nie..sabar je lah..haha

Kes cik akak dapat duit RM60.82 tu semestinya dari encik sayang cik akka..haha..
Meh lah tengok encik sayang cik akak..kiki..

Glitterati
cik akak
RM 60.82

15 comments:

  1. dah nama keje...
    rezeki bersama nuffnang

    ReplyDelete
  2. hehehhehehe cik nuffnag rupanya:)
    tahniah....rezki...

    ReplyDelete
  3. Dah dapat bonus... NN ni pandang sebelah mata jer...
    Bila nak sampai Myvi baru pok cik ni! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adeh...tak alang2 bila berminta ye pokcik..haha..

      Delete
  4. Uishh huhi qila tgh sesi mengumpul alahai slow je naik hahahahaha congrats cik kak boleh cashout dah tu huhu

    ReplyDelete
  5. Uishh huhi qila tgh sesi mengumpul alahai slow je naik hahahahaha congrats cik kak boleh cashout dah tu huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeh..sama lah kita dik..cik akak pun tengah kumpul lagi nieh..

      Delete
  6. Assalammualaikum.. naomie,

    tahniah naomie.. boleh lah belanja mselim3 makan cendol banting nie..

    mselim3

    ReplyDelete
  7. kumpul banyak banyak. hujng tahun cashout kita nyopping. Ekekekek !

    ReplyDelete
  8. alhamdulilah ..bestnya dapat duit

    ReplyDelete
  9. tahniah cik akak.. buah hati bagi duit yer . hihihi.. rezeki berblog kan

    ReplyDelete
  10. Skit jer naik nyer ... Tapi yang skit tu lah, lama2 jadi bukit ... Tunggu jer lah kan ...

    ReplyDelete
  11. Cptnya earning cik akak naik..lya semputnya

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN