Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, January 25, 2015

Buah Jambu Batu Isi Pink

♥ Assalamualaikum ♥


Buah Jambu Batu Isi Pink. Tajuk entri macam tajuk budak-budak je...tak pe my blog...ikut lah apa yang aku suka...janji cik akak tak kacau orang...korang nak baca mai lah sini...tak nak jangan singgah blog cik akak..sebab cik akak tak nak memenatkan korang dengan entri cik akak yang tak de faedah...

Geram -geram nyawa cik akak dengan jambu batu isi pink ini. Macam dah lama tak makan..haha...

Semalam...mula-mula akak ngah yang makan..tapi tak de terliur cik akak nak tumpang makan..haha..sebab orang berbadan dua..tak.boleh kacau makan..haha..sebenar kak ngah tak kisah pun..haha..tapi cik akak je sibuk bagi laluan..

Lepas akak ngah makan sebijik habis...adalah tinggal dua biji..dah...banyak lagi tu...tapi sebijik besar dan sebijik kecil je....kak ngah dah booking yang sebijik besar tu..hahaha..jangan harap boleh kacau..kang menangis pula bakal.ibu..insyaAllah..

Jadi...cik akak makan je yang comel tu...mula-mula tak suka....tapi lama-lama sedap pula kan..adeh..habis satu biji...haha..nah menyombong tak nak makan...matian cik akak ingat tak sedap...bila dah makan...macam tak mahu berhenti pula mulut..kiki....

Tahan je nafsu makan...tak pasal2 menangis ibu budak bila cik akak habiskan buah jambu batu isi pink tu nanti..haha

6 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN