Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, January 5, 2015

Bonus Kakitangan Awam Tidak Dibayar Pada 05 Januari 2014

♥ Assalamualaikum ♥


Bonus Tidak Dibayar 05 Januari 2015. Awal pagi semak akaun mana tahu ada bonus masuk kan...tapi hampa..tak pe belum rezeki kakitangan awam..

Trending je dapat bonus 05 Januari 2015 tu..tapi kosong..haha...Abaikan je lah..dah memang depa selalu macam nie kan....Janji kemana...isu entah kemana...

Inilah realitinya....kakitangan awam bukan anak manja ok..haha...kami sama je macam kerja swasta...apa yang penting bersabar...insyaAllah ada lah rezeki tu nanti...




15 comments:

  1. hehe..tula.. hubby pun pagi2 check akaun dah... memang xde..nasibla..

    ReplyDelete
  2. Sabar yer... kalau dah rezeki tidak ke mana ;)

    ReplyDelete
  3. tulahhh kan cik akak...kita pun kerja berhempas pulas kannn...huhu

    ReplyDelete
  4. ada kawan saya dah dapat..yang bahagian pertahanan..bahagian pendidikan belum lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep, fizi pun dpt tahu bahagian pertahanan dah dapat..

      Delete
  5. yup..gomen bukan anak manja seperti yg dihina

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum cik akak.. sabar ye!
    *zaza ada dgar 22hb ni tpi tak tau la betul ke tak..

    ReplyDelete
  7. Alahai...kitorang yg swasta ni pun blom dpt bonus lg...company unting berganda2

    ReplyDelete
  8. Akan tiba waktu itu...
    shad menabung inti dekat akak satu.. :D
    Suka tak. suka tak.. hehe

    ReplyDelete
  9. tentera dah dapat pun cik akak..(suami Ros check, dah ada pagi tadi) sebab yg uruskan gaji diorang, UGAT(unit gaji angkatan tentera).. kita yang bawah jabatan akauntan ni, belum lagi.. huhu,, sabar menanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah..sistem kat jabatan akauntan tengah shutdown..hahaha

      Delete
    2. shutdown cik akak?.. emmm.. sedih tau..

      Delete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN