Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, January 12, 2015

Bila Singgah Blog Rakan, Perlukah Kita Komen.

♥ Assalamualaikum ♥



Bila Singgah Blog Rakan, Perlukah Kita Komen. Tepuk lah dada tanyalah hati..haha..itu semua hak korang sebagai pelawat.chewah ayat cik akak..hahaha..

Nak komen...teruskan baca entri..tak komen pangkah je lah.. Bukan mana pun..haha..

Dunia blogging tak de peraturan yang menetapkan korang singgah...korang wajib komen..haha....

Cara cik akak senang je..

1. Cik akak komen...bila cik aka suka entri tu..tak suka....baik cik akak pergi jauh2...

2. Cik akak komen..bila cik akak ada mood..haha..

3. Cik akak komen...bila cik akak rasa nak komen..kalau tak rasa nak komen...cik akak pangkah je..

4. Cik akak komen...bila tak de iklan yang melayang-layang diblog..haha...yang nie..cik akak minta blogger pantau secara berterusan tau...mana tak nyam..entri hebat....tapi tengah syok membaca...tertiba kuar lambang whatsapp...hoho..nak ke korang komen.....aku pangkah terus je...haha..

Last sekali...kalau cik akak dah komen.....korang cepat2 lah komen balik..hahaha...

16 comments:

  1. kita datang komen kat blog akak..hahahaha

    ReplyDelete
  2. sy mcm cik akak jgk..komen ikut mood..time rjn, entry biasa2 pn sy komen.hehe

    ReplyDelete
  3. iklan melayang-layang tu mmg mengganggu la kan..
    memang kadang2 terus pangkah je.. hihi

    ReplyDelete
  4. Kat entri kathy wajib tau drop komen..

    ReplyDelete
  5. Saya ni suka baca ... jarang nak komen melainkan balas komen yang diberikan oleh pengomen di ruang komen blog saya pada entri yang telah dikomen .. uhh boleh silap ejaan jadi romen ni. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adoi parah kalau salaj ejaan tu Pokcik HH..kang salah tafsir lak depa kan..wow terharu lak pokcik leh singgah blog indah cik akak nie...haha...ambik tisu kena lap mata nie..hahaha..

      Delete
  6. Hi akak..sya dtg komen blog akak hihi..

    ReplyDelete
  7. Hai Cik Akak...sy datang nak komen.hihihihihi.salam perkenalan dari sy.

    ReplyDelete
  8. atas mood jugak komen2 ni . hehee

    ReplyDelete
  9. Tgk entrinya juga, klau rasa nak komen tulisla. Tpi kekdg x da idea nak komen just baca ja

    ReplyDelete
  10. engkah uras leh sik di blog hehehe... nguras kata orang sarawak

    ReplyDelete
  11. kadang-kadang tak komen tapi shout

    ReplyDelete
  12. hehehe yang last tu paling besh =P

    ReplyDelete
  13. hihi.. macam macam sebab membuatkan kita nak komen atau terus pangkah je kan.. tapi, bila datang blog Ros, janganlah pangkah. hihihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN