Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, January 8, 2015

Amacam Akak Kathy Rbain, Tudung Syria Ala-Ala Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥


Amacam Akak Kathy Rbain, Tudung Syria Ala-Ala Cik Akak.

Alah nie rupanya tudung syria...Cik akak cuma ada seketul nie sahaja...
Tudung cam nie memang bukan jiwa cik akak..hihi..cik akak lebih suka guna shawl or bawal je...ingat..bukan ikan bawal hitam mahupun bawal putih...haha....bawal bukan spesis ikan je ada tau...sekarang nie sampaikan tudung pun ada guna nama bawal...

Berbalik kepada tudung syria nie...unik lah nama tudung nie..haha...
La serius memang mudah dan senang digunakan...masuk je kepala...siap...tak perlu buat apa-apa...haha..

Sebijik dan sepasang macam tudung ekpress juga..tapi tudung ekpress muncungnya ada keras sikit lah...kalau cik akak tak panggil tudung ekpress...tapi panggil tudung pasang siap..haha..

Amacam...sesuai tak tudung syria ini dengan wajah cik akak..haha..

Sesuai tak sesuai..yang penting menutup aurat..

Berbalik kepada entri..kenapa nama akak.kathy rbain yang di sebut..
Kisahnya boleh baca di SINI



9 comments:

  1. singgah sini ye sambil follow ! singgah la blog shahril pulak .

    ReplyDelete
  2. amboi , posing bagai ... mmg mudah tudung ni tapi sis pun lb prefer shawl dan bawal ...

    ReplyDelete
  3. Hehehe...tak nak kalah ye? Cantik²..

    ReplyDelete
  4. Amboii cik akak..nak branding dgn sis Kathy ya

    ReplyDelete
  5. Mana le tahu tersangkut kat sesiapa yang bujang di luar sana.

    ReplyDelete
  6. tomeynye cik akk sipu2 mcm tu.hehe..kalo syria kan ada anak tudungnye..xnmpk pn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup dear ada anak tudung..tapi anak tudung tak pakai..hihi..
      Nie testing je dear...sibuk nak selfie

      Delete
  7. hoho..cik akak punya muka sesuai je nk pkai tdung pape pun kan..jeles..hihi..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN