Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, January 25, 2015

Aku Popular Ke?

♥ Assalamualaikum ♥

Aku Popular Ke? 

Eh.....eh...aku popular ke? Nah dah tahu aku tak popular...korang nak kasi aku femes lak kan...femes amos lah sangat. Tak de maknanya.

Jika Aku Popular pastinya blog aku sentiasa di dada akhbar dan media...eh blog aku tak sekali pun pernah masuk surat khabar dan media massa. Nak aku tak layak lagi nak popular ini.

Lagi Jika Aku Popular ranking alexa aku memang paling terbaik dari blogger yabg sedia ada...

Dan Bila Aku Popular, pastinya setiap entri aku pastinya beratusan orang komen. Baru aku di kira sebagai popular. Setakat korang kenal aku blogger cik akak...belum tentu lagi aku popular...haha..

Tapi Aku Tak Nak Jadi Popular, sebab aku tak nak mendatangkan fitnah semata-mata. Takut aku boleh riak dengan kemewahan duniawi....takut aku menjadi perhatian orang ramai...dan satu yang paling aku takut....takut kepada Allah SWT.

7 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN