baju kurung moden pilihan raya aidilfitri yang akan datang
baju kurung moden pilihan raya aidilfitri yang akan datang

Puasa belum lagi. Cik akak dah beria-ia survei baju raya. Tak menang tangan awal-awal dah planning nak berbeli baju pasang siap ...

Read more »

kusinero cinta - drama
kusinero cinta - drama

Drama nie belum start lagi ye. Maybe hujung bulan mei nie kot. Lepas nie pasti meletop lah pakwe kita yang seorang nie. Kita...

Read more »

keluargalah harta paling berharga untuk kita
keluargalah harta paling berharga untuk kita

Hargai keluarga mereka. Kerana mereka lah hadiah paling indah dari segalanya. Love u  mum.... Selamat hari ibu buat ibu ...

Read more »

 Giveway Mega 1st Anniversary Mamaniza.com
Giveway Mega 1st Anniversary Mamaniza.com

Assalamualaikum Buat julung kalinya mama melancarkan Giveway Mega 1st Anniversary Mamaniza.com disertai  beberapa par...

Read more »

alexa lagi
alexa lagi

Alexa semalam 09.05.2014 Alexa hari ini..Alhamdulillah berkurangan sikit dari asalnya. Sebenarnya cik akak suka semak ale...

Read more »

Memang payah untuk kita menemui si dia bila putus cinta
Memang payah untuk kita menemui si dia bila putus cinta

Komen nie cik akak jumpa dalam blog cik akak. Itu pun cik akak baru perasan. Maaf kepada pemilik komentar tersebut. Sebab ci...

Read more »

novel jika aku tak sempurna & novel pelangi cinta buat suami
novel jika aku tak sempurna & novel pelangi cinta buat suami

Novel dua nie cik akak dah habis baca. Hari minggu nie nak buat apa eh. Novel memang tebal betul. Tapi akhirnya cik akak dap...

Read more »

samarinda : drama masihkah ada cinta Adaptasi novel ke !!
samarinda : drama masihkah ada cinta Adaptasi novel ke !!

Samarinda terbaru masihkah ada cinta. Drama ni adaptasi novel ke? Sebab plot cerita sebijik novel masihkah ada cinta B...

Read more »

aku isterinya episod 23, episod 24, episod 25 dan episod 26 bakal menyusul minggu hadapan
aku isterinya episod 23, episod 24, episod 25 dan episod 26 bakal menyusul minggu hadapan

Nantikan episod seterusnya. Episod 23, episod 24, episod 25 dan episod 26. Bakal menyusul hinggu hadapan. Terlepas episod ...

Read more »

mendengar lagu boleh melegakan hati bila kita putus cinta
mendengar lagu boleh melegakan hati bila kita putus cinta

Setiap individu berpasangan pasti mengharapkan sesuatu penghujung yang bahagia. Umpama cerita donggeng cinderella yang pernah ...

Read more »

blog cik akak mendapat kunjungan pelawat dari indonesia
blog cik akak mendapat kunjungan pelawat dari indonesia

Wah makin makin meletop pula blog siput sedut cik akak nie. Sampaikan ada pengunjung dari Indonesia sanggup terjah blog cik ak...

Read more »

Keluhan hati & kegembiraan hati perlu dikongsi pada siapa
Keluhan hati & kegembiraan hati perlu dikongsi pada siapa

Buat santapan bersama...renung-renungkanlah...salam jumaat

Read more »

Reaksi @ Komen pembaca tentang " PUTUS CINTA "
Reaksi @ Komen pembaca tentang " PUTUS CINTA "

Percaturan yang hebat bila kita mampu menari dan menyanyi mengikut rentak dan melodinya... Hanya dengan iman dan takwa membuatkan ...

Read more »

Bila Putus Cinta kita boleh mengeluh dengan cara....
Bila Putus Cinta kita boleh mengeluh dengan cara....

Alhamdulillah masih di beri kesempatan untuk merasai penghulu segala hari...bersyukur sangat2...salam jumaat semua.. "Put...

Read more »

aku isterinya episod 22 - tonton online
aku isterinya episod 22 - tonton online

Aku Isterinya Ep 22 by f1579988990

Read more »

Berubah dengan niat ikhlas
Berubah dengan niat ikhlas

Ini satu lagi  Tazkirah Remaja Bersama Mohd.Zawawi Yusoh..... SETIAP hari dan waktu umur kita semakin meningkat sama ada memasuki tahu...

Read more »

Cik akak terpilih dapat hadiah misteri...Alhamdulillah
Cik akak terpilih dapat hadiah misteri...Alhamdulillah

Maaf ye cik akak mengedik sekejap pagi nie... Bukan apa...cik akak teruja.... Tak sangka lah cik akak dapat menang hadiah misteri da...

Read more »

Aku Isterinya Episod 21 - Tonton online
Aku Isterinya Episod 21 - Tonton online

Aku Isterinya Ep 21 by f1579988990

Read more »

Pentas kecil itu milik kita
Pentas kecil itu milik kita

Dalam hidup ini kita memang ada perancangan yang hebat. Begitu juga dengan dunia blogging kita.. Mungkin dulu kita berblog den...

Read more »

Reaksi peminat bila Emma Maembong digandingkan dengan Sharnaaz dalam "Bintang Hati"
Reaksi peminat bila Emma Maembong digandingkan dengan Sharnaaz dalam "Bintang Hati"

Emma Dan Sharnaaz Berlakon Bersama Zizan Tak Cemburu [ sumber : Astro Gempak ] “Jangan cakap Sharnaaz macam tu…Saya tahu Sharnaaz ...

Read more »

Telemovie : Love You Mr. Arrogant Raya
Telemovie : Love You Mr. Arrogant Raya

Telemovie : #LYMARAYA Love You Mr. Arrogant Raya SUMBER GAMBAR : SINI Nantikan lanjutan kisah Zaara & Irham dalam telemo...

Read more »
 
Top