rajuk cik akak bila ...
rajuk cik akak bila ...

Lama dah cik akak tak join segmen. Give away contest bagai eh. Bukan apa... Baru je semangat nak berblog guna lappy. Tup t...

Read more »

penat mengejar penat berlari
penat mengejar penat berlari

Bila semangat datang kembali... inilah hasilnya.... dekat seminggu dah aktif berblog nie... Alhamdulillah...ranking alexa bera...

Read more »

marry me
marry me

Pasti ada teruja dengan tajuk entri cik akak kan hihi  Bikin suspen dan gempak je kan hihi Jangan marah. Malam-malam nak bikin s...

Read more »

dunia dan fesyen
dunia dan fesyen

Dunia dan fesyen. Adoi parah kalau cam nie gaya nya.

Read more »

kita mudah terlalai
kita mudah terlalai

Kita sering kali terlupa. Terlalai dengan pentas dunia. Kita hanya megikut rentak tari dan irama nya. Sedangkan kita tahu......

Read more »

kenapa lah misteri nuffnang salu lekat kat blog cik akak nie
kenapa lah misteri nuffnang salu lekat kat blog cik akak nie

Banyak nya cik akak dapat misteri dari nuffnang nie. Nuffnang sengaja nak bagi cik akak misteri cam nie. Ada aku kisah haha. Ter...

Read more »

pink pink pink tapi
pink pink pink tapi

Tayang bajet jap. Alolo semua pink. Cik akak tak nak jawab ok. Sebab bukan kasut cik akak. Pink bukan pilihan ku hah...

Read more »

blog cik akak  berwajah baru
blog cik akak berwajah baru

Wajah terbaru blog cik akak. Dari purple berubah ke hijau. Mesti ada tertanya-tanya kan. Sejak bila pula cik akak minat ...

Read more »

Ragam Suami Isteri : Bila si suami jadi super bibik
Ragam Suami Isteri : Bila si suami jadi super bibik

Santai petang... Ungkapkan apa yang berlaku... cik akak tak nak komen apa-apa..hihi.. senyum tak perlu kata apa-apa.. ...

Read more »

Bajet oh bajet
Bajet oh bajet

jangan ambil gambar cik akak...huhu hahaha...gelak jahat.... layan je gambar cik akak yang tayang bajet gadget yang menarik ...

Read more »

SALAM JUMAAT : DEMI MASA
SALAM JUMAAT : DEMI MASA

DEMI MASA Demi masa sesungguhnya manusia kerugian Melainkan yang beriman dan beramal sholeh Demi masa sesungguhnya manusia ...

Read more »

novel aku bukan mistress
novel aku bukan mistress

Sanggup cik akak berbeli online. Semata ingin tahu plot dan jalan cerita novel nie. Novel nie cik akak sempat baca sampai bab 2 ...

Read more »

andai nya boleh di ulang lagi
andai nya boleh di ulang lagi

Teringat zaman budak-budak dulu. Seronok sangat-sangat rasanya. Kalau nak ulang balik zaman tu.  SERIUS teruja hihi .. D...

Read more »

teh tarik mee hongkong
teh tarik mee hongkong

Jom makan.. Teh tarik dengan mee hongkong. Sedap nyum nyum nyum Mesti Terliur tengok kan. Kalau bulan puasa nie. Hihi  ...

Read more »

Cara senang nak jejak Nuffnangers - khasnya untuk newbie
Cara senang nak jejak Nuffnangers - khasnya untuk newbie

Lihatlah nun jauh di sana... wajah mereka mengisi taman hatiku... hari-hari mereka menyapa.... Agar bertambah nuffnangku.. h...

Read more »

Saya goyang kaki pun...boleh dapat duit
Saya goyang kaki pun...boleh dapat duit

hari nie lawak santai datang lagi.. kali berkaitan dengan isu tanam anggur..hahaha.. agak-agak lah nak menyindir mak kiah oii......

Read more »

Masalah yang sering dihadapi oleh seorang blogger
Masalah yang sering dihadapi oleh seorang blogger

Cik akak tahu memang payah nak jadi seorang blogger nie.. Macam-macam masalah yang seorang blogger perlu hadapi... Kerana di had...

Read more »

bila laptop cik akak rosak..cik akak tak dapat aktif berblog
bila laptop cik akak rosak..cik akak tak dapat aktif berblog

bila laptop buat hal huhu. Entah tak tahu apa sudah jadi nie. Semalaman tak berblog guna laptop. Dah lama gak laptop cik a...

Read more »

Alahai...kalau begini lah gayanya...
Alahai...kalau begini lah gayanya...

gambar memang google punya...cik akak tumpang guna..hahaha Kalau gini lah gayanya.... endak aku pandai menjawab.... Zama...

Read more »

Bukan kerana aku tak cinta episod 52, episod 53 dan episod 54 akan menyusul minggu hadapan
Bukan kerana aku tak cinta episod 52, episod 53 dan episod 54 akan menyusul minggu hadapan

Tak sangka tinggal berapa episod je lagi.... Semalam dah tamat episod 51. InsyaAllah jika berkesempatan minggu depan ada l...

Read more »

Peraduan Tonton Dan Menang Bukan Kerana Aku Tak Cinta - BUAT PEMINAT JOM JOIN
Peraduan Tonton Dan Menang Bukan Kerana Aku Tak Cinta - BUAT PEMINAT JOM JOIN

Peminat boleh masuk peraduan nie.. Mana tahu melekat rezekinya.... Peraduan Tonton Dan Menang Bukan Kerana Aku Tak Cinta ...

Read more »
 
Top