cinta boleh datang dan cinta boleh pergi
cinta boleh datang dan cinta boleh pergi

Selamat malam semua. Selamat malam cinta. Layakkan aku memiliki dirimu . Dan layakkan aku menjadi pendamping dirimu Dala...

Read more »

#PRAY MH370 :ISU-ISU TERKINI KEHILANGAN .MH370
#PRAY MH370 :ISU-ISU TERKINI KEHILANGAN .MH370

Read more »

#PRAY .MH370 : KITA TETAP BERSAMA MEMBANTU
#PRAY .MH370 : KITA TETAP BERSAMA MEMBANTU

Mereka-mereka yang terlibat. Dengan khabar .MH370 dirampas. Semoga semuanya dilindungi..

Read more »

DULU LAIN SEKARANG LAIN....dulu bujang sekarang dah kawen ?????
DULU LAIN SEKARANG LAIN....dulu bujang sekarang dah kawen ?????

Dulu zaman remaja cik akak sempat lagi cik akak guna handphone batu asah tu. Serius memang senang nak guna. Berkali kali melay...

Read more »

salah si megi ke?
salah si megi ke?

Apalah salah si megi. Sehingggakan dia di dunia persalahkan 

Read more »

tak sempat nak jejak korang
tak sempat nak jejak korang

Alhamdulillah nampak nya makih banyak pengikut blog cik akak nie. Tapi makin banyak juga lah cik akak tak jejak. Segan pun a...

Read more »

ciri-ciri lelaki idaman cik akak
ciri-ciri lelaki idaman cik akak

Tengok tajuk mesti gempak sangat kan... Mesti berebut nak tengok. Nak baca lagi kan..... Nak tahu sangat kena baca lagi entri ci...

Read more »

cik akak di mana
cik akak di mana

Cik akak dimana ya. Cik akak lama nya menghilang. Sahabat  Hilang cik akak kerana sakit. Hilang cik akak tanpa jejak. Hi...

Read more »

cpuv nuffnang dah kredit lagi
cpuv nuffnang dah kredit lagi

Cpuv dah kredit lagi. Alhamdulillah bertambah lagi earning cik akak. Terima kasih blogger semua.

Read more »

pantun bila putus cinta
pantun bila putus cinta

Malam-malam cam nie tak tahu nak buat apa. Bagus kita berpantun sekejap sebelum tidur. Pantun nie khas buat yang tengah putus ci...

Read more »

cek nuffnang cashout kali kedua dah sampai
cek nuffnang cashout kali kedua dah sampai

Alhamdulillah rezeki nuffnang cik akak dah datang. Cek nuffnang baru je sampai. Merasa juga cik akak income dari berblog nie...

Read more »

alexa blog cik akak 11 mac 2014
alexa blog cik akak 11 mac 2014

Alhamdulillah syukur blog cik akak masih bernafas lagi. Walaupun tak sehebat mana. Tapi syukur masih ada sudi yang bertandang. ...

Read more »

bicara cinta 45 : PERSOALAN CINTA
bicara cinta 45 : PERSOALAN CINTA

Merenung di kejauhan.. Aku di mana mana? Merenung pekat malam. hati sayu merintih.. Merindu dia... Apakah cinta itu akan...

Read more »

PRAY4MH370
PRAY4MH370

YA ALLAH YA RABBIE... lapangkan hati kami dengan ketentuan qada dan qadar MU. Kerana kami hanya menumpang di bumi ya ALLAH. ...

Read more »

bila cik akak demam
bila cik akak demam

Demam cik akak berlanjutan. Dekat seminggu dah nie. Telah ubat macam2 dah. Tetap juga cam tu. Mood berblog hilang. Tek...

Read more »

bila dah kenal kamera...ini lah jadinya
bila dah kenal kamera...ini lah jadinya

Amboi anak sedara cik akak ni. Kecil-kecil dah pandai nak bergambar. Cik akak tukang layan je ambil gambar. Tomel tak dia.hihi  ...

Read more »

abang kata abang syg tapi abang tipu
abang kata abang syg tapi abang tipu

Lihat lah dunia  Cinta sudah dijual beli Kawen dua, tiga dan empat. Hinggakan anak terabai.

Read more »
 
Top