MINI GIVEAWAY NOVEL OH NOVEL - TAMAT
MINI GIVEAWAY NOVEL OH NOVEL - TAMAT

Alhamdulillah tamat juga mini giveaway novel oh novel nie. InsyaALLAH 25 februari 2014  Cik akak umumkan pemenang. Siapakah y...

Read more »

MINI GIVEAWAY NOVEL OH NOVEL
MINI GIVEAWAY NOVEL OH NOVEL

Memandangkan cik akak dah janji kat korang... Nak buat mini giveaway... Malam nie hajat terlaksana... Novel pun dah sampai p...

Read more »

tak perlu bercinta
tak perlu bercinta

Read more »

.BR1M 3.0 - program Myhome-rumah pertamaku : borang dibuka pada 01 april 2014
.BR1M 3.0 - program Myhome-rumah pertamaku : borang dibuka pada 01 april 2014

Bantuan .br1m 3.0 dah masuk. Sekarang nie bank penuh dengan tetamu-tetamu diundang haha. Tapi cik akak tak dapat lagi. Lepas ni...

Read more »

.BR1M 3.0 - cik akak tak dapat lagi
.BR1M 3.0 - cik akak tak dapat lagi

amboi rasa teruja pun ada. Orang dah dapat duit .br1m 3.0. Cik akak tak terima lagi.... Bila lah agaknya giliran cik akak kan. ...

Read more »

budak sekolah ...apa sudah jadi adik-adik
budak sekolah ...apa sudah jadi adik-adik

Nie lah biasa terjadi kepada budak-budak sekolah zaman sekarang. Gara-gara terlampau minat kepada cerita melayu. Yang menampilkan p...

Read more »

wanita cantik sempurna pada usia 31 tahun
wanita cantik sempurna pada usia 31 tahun

Wah hebat haha  Layan je lah.... Memang realitinya... Wanita terima hakikat k haha 

Read more »

Jom baca
Jom baca

Blogger yang cantik hensem. Mari dekat dekat. Jom baca. Jangan tak baca.

Read more »

lelaki dijadikan dengan sifat egonya...manakala perempuan dijadikan dengan sifat emonya
lelaki dijadikan dengan sifat egonya...manakala perempuan dijadikan dengan sifat emonya

Setuju tak. Angkat tangan.hihi 

Read more »

lokasi menarik di sarawak -bumi kenyalang
lokasi menarik di sarawak -bumi kenyalang

Hayatilah tempat tempat menarik Di sarawak. Jom singgah sarawak. Jangan marah ye blogger.... Hakikat dan realiti kehidupan warg...

Read more »

cpuv ke-2: IKEA FEBRUARY SALES 2014
cpuv ke-2: IKEA FEBRUARY SALES 2014

Alhamdulilah mencurah-curah jak rezeki cpuv nuffnang nie. Hari rabu ada dapat cpuv gak ke. Mohon perjelasan haha. Maklumlah cik...

Read more »

alolo si gemuk yang ku rindui
alolo si gemuk yang ku rindui

Lama dah tak layan gambar si comel gemuk cik akak nie. Hihi ... Layan jap dapat lepas rindu kat dia org nie.. Gambar waktu ...

Read more »

ww : bukan wang ringgit jadi ukuran
ww : bukan wang ringgit jadi ukuran

Read more »

handbag baru cik akak
handbag baru cik akak

Handbag baru cik akak. Comel tak haha.

Read more »

Remember Me
Remember Me

Mungkin aku pernah jatuh cinta.... Tapi cinta aku cuma persinggahan.... mungkin aku pernah jatuh sayang... Sayang aku pasti t...

Read more »

non-glitterati pun dapat cpuv juga. makseh nuffnang engko tetap hensem
non-glitterati pun dapat cpuv juga. makseh nuffnang engko tetap hensem

Alhamdulilah syukur sangat-sangat. Cik akak dapat cpuv baru lah. Tak sangka non-glitterati pun boleh dapat cpuv. Rezeki betul. ...

Read more »

novel oh novel
novel oh novel

Banyak nya novel kan. Tak sempat  lagi nak poskan. Sori ye. Sibuk sangat sekarang.

Read more »

Alexa.com blog cik akak
Alexa.com blog cik akak

Alexa blog cik akak hari ini. Cam comel je kan. Kena usaha gigih lagi nie. Ajar cik akak please.

Read more »

HANIE KE! CIK AKAK KE TETAP ORG YG SAMA
HANIE KE! CIK AKAK KE TETAP ORG YG SAMA

Penat betul bw guna tablet nie. Memang menguji kesabaran cik akak. Silap hari bulan.  Dengan tablet nie melayang.....haha  Gana...

Read more »

Mujahid Cintaku
Mujahid Cintaku

Ku inginkan rasa cinta itu.... Tapi cinta tak pernah mendampingku..... ku ingin rasa sayang..... sayang selalu mencemburui ...

Read more »
 
Top