Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, December 19, 2014

Serius Anak Sedara Ingat Pencuci Miss V Itu Shampoo

♥ Assalamualaikum ♥



Kisah semalam...terasa lucu pula kan..kiki..
Bila anak sedara ingat pencuci wanita nie shampoo..
Adoi anak kecilku...serius dia sapu kat kepala...haha...

Dah pakai baru dia cakap...haha...kenapa tak berbuih...haha...

Nak terang macam mana...haha..fikir juga cik akak....bila nak cakap kita kena cakap elok-elok..entah depa budak lagi...mana faham kan...cik akak senyap je..haha..tak tahu nak cakap apa...

Cuma cik akak takutkan dia je...kata bila pakai benda tu kat kepala...nanti botak..

Adik.bongsu senyum je..haha...

Dengan Berbudak zaman sekarang tak boleh cakap sebarangan..nanti depa terikut..hihi..


8 comments:

  1. klu bentuk botol mcm tu n letak terdedah dlm bilik ayaq..jgn kata budak..org tua pun confirm guna kat kepala klu tak baca dlu..tambah2 klu hak jenis rabun dekat nak baca x nmpak..kah3

    ReplyDelete
  2. Kalau dh besar skit takpe bg tau kot cik akak..Dania dulu pun sama gak...slowly akak ajar dia...

    ReplyDelete
  3. adoiiii tapi rupanya pon sama kannnn....hihihi

    ReplyDelete
  4. Adehh... Abis la pkai kt kepala .

    ReplyDelete
  5. hehehe
    budak2
    mne baca
    diorg pndai kalau botol2 cmtu ialah syampoo ..hehe

    ReplyDelete
  6. haha kesian dia. Semoga takde side effect lah. Kena letak tinggi tinggi lah dalam toilet. hehe

    Ohh baru tahu safi ade untuk miss v ni. Nak try lah.

    ReplyDelete
  7. Lah hhaha dah botolnya mcm syampoo kan hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN