Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, December 5, 2014

My Hero Lukis Kartun Barbie Pula Dah..Adoi

♥ Assalamualaikum ♥

Kartun barbie versi anak sedara cik akak..

Kes terlampau minat kartun barbie lah jadi macam nie...adoi...makcik dia nie apa kurangnya...tengok kartun barbie juga....comel je..haha...nikah dengan anak raja lagi tu..

Siang-siang dah cik akak snap lukisan anak sedara cik akak nie..biasalah..snap-snap lepas tu gelak..haha..tak.boleh jadi punya makcik kan...bukan nak bagi keyakinan tapi siap lagi gelak-gelak...

Lucu lah kartun yang anak sedara cik akak lukis..biasalah budak-budak...ikut sedap otak diaorg je lukis...tapi kreatif kan..depa boleh ingat sesuatu dan lukis..

Dulu cik akak tak macam anak sedara cik akak nie..biasalah waktu budak2 cik akak lebih suka buat yang lasak2 je..haha..

Nampak tak...ganas kan..kalau cik akak melukis...kompem tak menjadi macam lukisan anak sedara cik akak nie...kepala kat mana,,,,kaki kat mana....macam lagu awak kat mana..haha...




10 comments:

  1. Tadi dah tngok dah dekat GOOGLE PLUS lukisan ni . HAHAHAHA . Terbaik la CIK AKAK :) Siap buat entry lg (Y)

    ReplyDelete
  2. Mesti peminat kartun Frozen ni... :)

    ReplyDelete
  3. seorg my anak buah suka tgk barbie ... maka tensionlah si kakak2nya ... siap berebut tukar channel lagi ... adeh .

    ReplyDelete
  4. kenapa muka barbie macam muka laki hehehe

    ReplyDelete
  5. lawa design gaun diaaa ... kikiki

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN