Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, December 12, 2014

Kamera Oh Kamera

♥ Assalamualaikum ♥


Tadi mesti ada yang terbaca entri cik akak yang nak beli kamera kan. Hari tu dah survey kat lazada. Tapi mampu tengok je dulu..haha..

Teringin memang lah teringin nak memiliki kamera nie..tapi kena fikir juga bajet sampingan .haha..

Nie cik akak tengah usaha kumpul duit nak beli kamera nie...teruja tengok hasil gambarnya....biarpun mahal..tapi cik akak nak juga rembat satu.  

Tengah usaha cari warna purple. Haha. Semua nak purple kan..tengok kat lazada memang tak de warna tu.  Nak survei kat kedai bandar sibu dulu. Senang lagi...tak perlu berbeli online...

Hasil gambar memang menarik tau.  Tengok gambar cik akak dengan member tu...cantik kan gambarnya...kualiti pun memang berbaloi. Tu pasal cik akak nak satu eh...

Cik akak tak cakap ibu nak beli kamera nie...takut ibu tak benarkan..hihi.tapi cik akak serius nak satu eh...

Doakan rezeki cik akak dapat memiliki kamera cam nie..

6 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN