Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, December 11, 2014

Bila Aku Rindu...Inilah Penawarnya...

♥ Assalamualaikum ♥

Ujian hati yang paling hebat adalah dua...Iaitu rindu dan cemburu...

Bila aku rindu...aku nak buat apa...menangis...merayu...oh pastinya tidak...mungkin aku mesej si dia menyatakan bertapa aku merindui dia...ye boleh..tapi jangan melampaui batas...rindu biar berpada2..

Tiada ubat yang lebih mujarab mengubati penyakit rindu...kecuali dengan cara ini...

Bacalah surah Al-Fatihah....ataupun ayat suci Al-Quran...insyaAllah pasti hasilnya indah....



Bila mata bertentangan.....
jantung berdegup kencang.....
Lantas hati menyebut rindu.....
Lantaran lidah kelu berbicara....

Adakah ini di namakan cinta.......

Cinta.......
Engkau memang hebat,......
Bisa membuatkan aku menitiskankan air mata...
Bisa membuatkan hari aku tak keruan...
Bisa melahirkan rasa kerinduan dihati.......

Cinta......
Engkau ada kalanya memberikan aku bahagia...
Ada waktunya menghadiahkan aku senyuman.....
Dan memang pasti menobatkan aku dengan kasih , sayang dan rindu.....

Indah cinta itu.........bila kita sering merindui...

2 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN