Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, December 14, 2014

Apa Perasaan Lelaki Kalau Perempuan Mintak Putus

♥ Assalamualaikum ♥

KEYWORDSHITS
novel terbaru11
hantu selfie10
lagu tema bila hati berbicara10
lirik lagu ost bila hati berbicara9
novel terbaru 20148
apa perasaan lelaki kalau perempuan mintak putus8
zahira7
novel terbaru kaki novel7
zahira episod 36
hantu selfie full movie online6

Apa perasaan lelaki kalau perempuan mintak putus...
Amboi keyword blog cik akak nie memang selalu bikin gempak..dah macam melodi pula dah..hihi..

Keyword masuk kadangkala bikin cik akak sentap....

Mesti awek yang nak minta putus couple nie...perasaan sukar nak digambarkan...sebab lelaki punya identiti yang tersendiri....jangan lupa pula...walaupun lelaki nampak kuat tapi mereka pun boleh menangis kesedihan.

Cuma cara mereka berbeza dari wanita...tak kan nak tayang depan awek kan..hihi...

Perasaan tu maybe marah. Sedih dan kecewa...yg korang nak minta putus kenapa pula..hihi...ini kes ajak kawen tak nak kan..hihihi..memandai je cik akak kan..hihi...gurau je lah...

Apapun alasannya.....kita kena.bincang baik-baik tau...macam cik akak dulu...lucu juga eh....waktu tu pakwe cik akak main kayu tiga.....family cik abg kita nie...memang sygkan cik akak..entah kenapa depa teringin nak cik akak jadi ahli keluarga mereka..hihi...cuma jodoh cik akak dengan dia je tak de....

Waktu tu...cik akak yang minta putus...orang dah tak sayang kat kita kan...minta putus je lah..buat apa nak tunggu lagi..sebab syg tak boleh dipaksa....cinta pun tak boleh dipaksa...kalau dia dah mampu main kayu tidak...esok dah nikah...mesti tak ingat anak bini....cik akak bukan nak suruh korang bergaduh ke apa...yang penting tu..bincang elok2 k syg..hihi..

Tapi banyak-banyak pengalaman bercinta.....asyik cik akak yang kena tinggal..haha....alhamdulillah...depa semua dah nikah pun...semoga berbahagia hingga akhir hayat....jangan main kayu tiga lepas kawen ok..hihi..

Kini giliran cik akak lagi bila..haha...doakan cik akak ye.....bertemu jodoh ....amin..

29 comments:

  1. Masa bercinta semua perkara nak diluahkan bak tiada batas sempadan..ungkapan kata kata diperhalusi setiap bait dan menjadi persoalan itu dan ini..Kedewasan dalam mengharungi cinta pertama biasanya kurang wujud dan keanakan...perkara kecil menjadi besar dan perlu semua orang tahu...Apa pun kedewasan amat perlu ketika sedang menyulam cinta....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas nasihatnya..insyaAllah doakan cik akak ye

      Delete
  2. Assalammualaikum... naomie,

    Insaallah ada jodoh tak kemana.. insaallah dapat bertemu dengan jodoh yang sesuai dengan naomie k.........

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikummusalam...amin2 doakan cik akak ye mselim...

      Delete
  3. Insya Allah cik akak...semoga bertemu jodoh yang dapat membimbing cik akak ke jalanNya...aamiin ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama amir...makseh ye..doakan cik akak..

      Delete
  4. Lelaki ni ego dia tinggi sikit..kalau sedih pun tak akan tunjuk depan awek dia hehe..semoga bertemu jodoh ye Cik Akak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah ego..haha.dah orang tak nak..sibuk.nak mencarik..hi hi..amin..doakan cik akak ye..

      Delete
  5. Aduhai ada pula keyword tu yer.. hihi..
    Ye, Ros aminkan doa cik akak tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah dik..lama hilang eh..hihi..Keyword bikin sentap je..haha

      Delete
  6. Mcm2 keywords ada ya, moga cik akak cpt brtemu jodoh amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah dik lya..entah apa yang depa carik..haha...amin...doakan cik akak..

      Delete
  7. InsyaAllah... semoga ketemu jodoh yg molek molek.. amin. Sntiasa cheerful..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin insyaAllah...doakan yang hensem juga..hihi

      Delete
    2. Hehehe.. doakan yg hensem ceria pndai ambil hati.. pakej la tu skali ye hehe

      Doakan yg jodoh yg tbaik tuk masih single ni.. tmasuk laaa diri hehe

      Delete
    3. Amin...la single juga rupanya.doakan untuk awak juga. Hihi

      Delete
  8. kikikih . kite pon same laaa . jodoh tak panjg . kite jugak yg mintak putus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meh kita cari baru dik..hahaha..ikot cik akak

      Delete
  9. Amboi keyword mmg takleh belah ah kak hahahaha.
    Lawak pun ada. Sedih terasa pun ada hiks.

    Hmmmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa.....wah dik sentap juga macam cik akak .hihi...keyword meletop ni dik..haha

      Delete
  10. Cik akak dah jadi doktor cinta lah

    ReplyDelete
  11. Sy bru ni dia yg putuskn. Dia yg tgglkn sy. Dia yg nk putuskn hbungn kami.Memula xbole trma.Sedih jgk la.Frust.Kecewa.Dan dia jgk yg suh sy tukar no.Tp,3bln lepas tu dia cri sy blk.Mintak no baru sy.Bila dia dpt,kemaen dia merayu2 nak kapel blk.Asek la kol,msj,wasap.Suma sbb dia nk kami kapel semula..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar ye dik..kalau dah jodoh tak kan kemana...semua tu ujian Allah..kita dipertemukan dan dipisahkan memang ada sebab tertentu..

      Delete
  12. nad kalau putus nangis dalam dua tiga hari pastu online..hahaha..pastu bergumbira..takkan sepanjang hari nak sedih..

    ReplyDelete
  13. sabar ye cik akak.. mesti ramai yang minat cik akak sebab cik akak comel pastu baik hehe ^^ ina doakan supaya cik akak cepat2 ke jinjang pelamin ye, lepas tu dapat anak cute2 >< boleh lah update dekat blog huhuhuhu ^^

    ReplyDelete
  14. pernah putus cinta.. tak paham dan konfius bila tak bagi sebab kenapa nak putus.. tak suka nak ingat dah.. :(

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN