Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, December 30, 2014

Aku Guna Handbag Jenama Polo

♥ Assalamualaikum ♥

Aku Guna Handbag Jenama Polo.
Amboi kemain lagi gempak tajuk entri cik akak nie kan...lebih je aura tajuk kan...haha..

Sebenarnya....cik akak pun suka handbeg berjenama nie...sebab boleh tahan lama dan tak beli banyak kali..haha

Tapi cik akak guna yang tak original lah..kah..kah...tipu je...sebab polo nie mahal sangat...harga mampu milik je cik akak boleh beli....

Kita guna je apa yang kita mampu beli....tak macam hamba Allah yang seorang nie..berlagak sombong..hahaha..abaikan manusia yang mengejar kebendaan duniawi...kemewahan bukan boleh di bawa mati kan....



9 comments:

  1. wow..polo cakap kau..ori tak ori jangan kira..janji polo..hehe ;-) kemewahan dunia tak bole bwak mati, kemewahan pahala yang perlu dicari..

    ReplyDelete
  2. setuju asal ada ja janji lawa hihii

    ReplyDelete
  3. klu thn lama , boring lak asyik guna yg sama jer kan . kalau cepat rosak , cepat le beli design baru kan ... heeee

    ReplyDelete
  4. beli apa yyg ado dalam poket je kak..beli mahal2 nanti rosak guk..haha

    ReplyDelete
  5. haha lawak je cik akak ni.. alhamdulillah zaza ada satu hehe. nak beli mmg tak kot itupun suami yg hadiahkan.

    ReplyDelete
  6. Xda handbag jenama polo..hehehe..handbag kathy lagi murah.. Hehehe.

    ReplyDelete
  7. jenama yg tak ori, tapi tahan, oke letteww....
    aura dr jenama mahal tu kot yg mempengaruhi....

    ReplyDelete
  8. biasa pergi beli barang2 berjenama kat arked downtown je . huhuu

    ReplyDelete
  9. Lya lgi la x guna jenama ni..guna yg biasa2 ja

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN