Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, December 6, 2014

47 kilo Dah Riuh Sekampung !!

♥ Assalamualaikum ♥


Alahai inilah realitinya kehidupan...ada pasang dan surutnya..haha..kemain lagi intro pengenalan cik akak kan....

Abaikan kaki comel cik akak tu..haha...tengok kat jarum timbang berat...hoho..inilah kali pertama entri cik akak berkaitan dengan berat cik akak...

Jangan pula sentap tengok...biasalah...berat cik akak dah naik 2 kilo..kalau zaman muda mudi...umur masih 20an...berat cik akak memang 42 Je...paling berat pun 45 kilo...nampak tak..jangan tak tau.....

Tapi hari ini timbang...berat cik 47 kilo..hihi...kita dah naik 2 kilo dari asal....bangga jap...berat 47 kilo..kemain lagi bangga kab.....seguni beras tak cukup lagi tu..haha..

Tetap juga bangga...bukan senang nak tengok berat cik akak 47 kilo macam nie..hihi...biasa steady 45 kilo je..hihihi..maintain je dari dulu dan sekarang...huhu...sedih...

8 comments:

  1. Kak cik, kene tengok tinggi jugak. Kalau cik akak tinggi tapi berat tak cukup, bahayaaaaa

    ReplyDelete
  2. cik akak,berat kita sama..Za pun 47 jugak..selalu 44 atau 45 je..ni naik..

    ReplyDelete
  3. rasa nak nangis bila cik akak tulis, paling berat pun 45kg?

    berat sy tk pernah bwh 55kg masa skola menengah ni..huhuhu

    jelly ni..haha

    ReplyDelete
  4. orang kata, berat naik ni tandanya tengah bahagia... winkwink.. hihihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN