Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, November 28, 2014

Spaghetti Punya Pasal

♥ Assalamualaikum ♥

Imej google...

Amboi tekak cik akak nie macam tengah mengidam je kan..haha..tertiba je air liur basi nie nak kan spaghetti..

Tak mo yang beli kat kedai...cik akak nak buat sendiri..amboi bajet anak dara nie..meragam je dia kan..haha..

Tekak nak makan...mestilah ikut selera sendiri...
Letak banyak sos...nyummy..

Entah kenapa..sejak baik dari demam..macam-macam je tekak cik akak nie...

Nak makan itu lah...nak makan ini lah...alahai tekak..kenapa lah bernafsu sangat.sampaikan meleleh-leleh air liur tuan mu ini..haha..

Spaghetti...spaghetti mahu goreng punya...
Esok mesti buat nie....tekak dah tak boleh bersabar dah nie...

Esok ingatkan nak buat kek lapis sebijik..itupun kalau rajin..resepi sendiri...yang penting sedop..hihi..

Kek simple-simple untuk minum petang..hihi..



9 comments:

  1. kebetulan...bru pas mkn spegeti..huhu

    ReplyDelete
  2. Dania pun makan spagghetti tghari semalam....wah2 berjanji semua ni....

    ReplyDelete
  3. Ish cik kak niiii ada pulak hahaha.
    Nak jugak plssss
    Jgn lupa buat sodap sodap ok hihi

    ReplyDelete
  4. Tringin sgt nak wat spagethi ni blm trcapai lgi

    ReplyDelete
  5. mcm sedap ni..kak ipar sy pon slalu buat tp yg ada kuah merah 2...ntah pe nama

    ReplyDelete
  6. adehhh lapar tgok spaghetti tu cik akak :(

    ReplyDelete
  7. Spageti bekuah sddapp
    http://mediamujahid.blogspot.com

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN