Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, November 6, 2014

Natural Face Pilihan Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥


Amboi merahnya bibir....merah sangat lah mak ngah..hihi...ayat tu lah yang biasa cik akak dengar...hihi...memang satu yang amat menakutkan cik akak...hahaha....sebab cik akak memang tak pakai lipstik pun...seram tengok bibir macam hantu ponti..haha..

Sejak dulu hingga sekarang....lipstik nie memang menakutkan cik akak...sebab macam ada warna....yang merah tu lagi lah mengerunkan cik akak...hihi...

Cik akak korang nie..lebih suka lips ice je...tapi bersyarat..hihi...yg takde warna ok....berwarna..cik akak tolak seratus peratus..

Kalau cik akak pakai lipstik merah...macam mana agaknya eh...hihi..pasti menyeramkan...

Bagi cik akak....kesempurnaan wajah bukan terletak pada makeup..tapi pada wajah yang semulajadi....natural face gitu....

Muka natural face nie...ala-ala baby gitu..haha...

Inilah diri cik akak...lebih suka natural face.....simple tapi tetap tampil anggun bergaya..hahaha...ayat memang tak boleh layannnnnn


11 comments:

  1. betul tu..tak perlu mekap tebal2..natural face kan lebih elok..

    ReplyDelete
  2. betul tu cik akak...hehe..ada setengah org lagi cantik tanpa makeup...kan kan

    ReplyDelete
  3. hahah tu mmg merah sgt!!!
    tipu la kalau ckp xpkai lipstik kehkeh.. cuma kaler2 lembut n sesuai dgn kulit je :p

    ReplyDelete
  4. hai cik akak. saya salah sorg yang pkai lipstick macm ponti tu ^_^

    ReplyDelete
  5. As'salam cik akak..dah lama tak tegur cik akak..hehe

    ReplyDelete
  6. Cik Akak is natural beauty...taayah nak mekap2 sangat pun dah cantik taw :)

    ReplyDelete
  7. Kamek pun suka lip ice tapi yang berwarna. Heheh.

    ReplyDelete
  8. Woww merah myala..lya suka yg natural

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN