Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, November 13, 2014

Nasi Ayam Goreng

♥ Assalamualaikum ♥


Menu tengah hari cik akak...Nasi Ayam Goreng.....
Tak jemu pula cik akak tayang gambar makanan nie...entri ni je mampu waktu otak kekeringan nak mengulas...idea ada..tapi rasa beku lak nak menulis serta mengulas..ini pun segigihnya menaip....tak nak blog tidak bernafas...kalau tak bernafas kena masuk icu nanti...

Nasi Ayam Penyek....menu tengah hari rakan sekerja.

Hari ini segigihnya cik akak tak mahu order Teh Tarik Kaw...
Jadi Milo Ais jadi pengganti...

Semua menu cik akak bajet RM9.00 

15 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki kan...nampak sedap tu ha...

    ReplyDelete
  2. lapar ptg2 sejuk nie ttgk makanan:)

    ReplyDelete
  3. Singgah petang cik akak...sedapnya nasi ayam...

    ReplyDelete
  4. cik akak buat nasi ayam penyet versi sabah eh.. pcl suka tau !

    ReplyDelete
  5. Murahnya. Kamek sebenarnya geram nak makan nasi ayam penyet tapi kamek sik makan belacan alu sampe kinek tok sik makan2 gik. Huhu.

    ReplyDelete
  6. Nasi aym penyek tu dok ngidam2 je.. Ntah bila nk mkn nya.. Nasi goreng aym pula sememangnya fav.. Nyumnyumm

    ReplyDelete
  7. nasi ayam penyek mmg favourite N.. terliur pula

    ReplyDelete
  8. sedapnya cik akak...terliur Diana tengok..

    ReplyDelete
  9. nampak memang sangat sedap nasi ayam cik akak ni.sangat terliur tengok.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN