Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, November 26, 2014

Musim Durian Lagi

♥ Assalamualaikum ♥


Dari musim durian hingga musim rambutan...
Tak juga aku dapatkan..haha...

Sekarang nie sibu, sarawak kebanjiran musim durian lagi....
Cik akak sempat juga makan 2 3 ulasnya...maklumlah cik akak tak boleh makan banyak tau....tak pasal2 cik akak sendiri sakit nanti....

Kena juga kawal tekak walaupun rakak..hihi..



9 comments:

  1. dah mkn durian kompom pegi depan kipas. ... jgn lupa minum air cap badak melegakan panas... hehe

    ReplyDelete
  2. cik akak minum air dari kulit durian tu,kurangkan panas dlm badan..

    ReplyDelete
  3. wahh...bestnya dapat makan durian...

    ReplyDelete
  4. Musim durian rupanya kat Serawak! Bestnya!

    ReplyDelete
  5. Kat sini tak nampak lagi lambakan durian ...

    ReplyDelete
  6. wow.. best. Teringan dah nak makan durian.. :D

    ReplyDelete
  7. Cik akak, kat sane je ke musim durian?
    MamaBiha sejak preggy ni teringin nak makan smpy lah skrg tp kat semenanjung xmusim2... haih, jenuh mencari ni!

    ReplyDelete
  8. Aikk musim ni dtg lgi..kat cne x plak

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN