Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, November 7, 2014

Mee Hongkong Memang Lazat

♥ Assalamualaikum ♥


Mee Hongkong adalah antara mee kegemaran cik akak...
Wah nama tempat pula kan...
Nama je Mee Hongkong tu...tapi kat Sarawak boleh dapat makan..hihi..tak payah nak pergi jauh-jauh naik airasia..hihi...singgah je sarawak...bajet tambang pun murah..haha..

Sambil tu perkena teh tarik kaw..memang hebat dan sedap..hihi..


19 comments:

  1. Knp namanya mee hongkong cik akak hhaha

    ReplyDelete
  2. nama mee hong kong tp pakai kuew teow ekk cik akak..nampak mcm kuew teow...

    ReplyDelete
  3. sedap2! timm pun suka, tpi depend jugak..klau kedai xpndai buat mmg xsedap..

    ReplyDelete
  4. Kak Semenanjung mee kungfu kuah dia lain..mee goreng salut telur dan kuah dia agak jernih skit..

    ReplyDelete
  5. mee hong kong...nyaman eyh.... :)

    ReplyDelete
  6. wah..lapar nampak mee hong kong cik akak hihi

    ReplyDelete
  7. Nak try jugalah nanti klu berpeluang.. cik akak belanja boleh hehee.. :D

    ReplyDelete
  8. @Khir Khalid

    Boleh2 no hal ya khir..hihi....datang sarawak cari je cik akak

    ReplyDelete
  9. Mi hong kong tu rasa caner cik akak?

    ReplyDelete
  10. lebih kurang macam kuew teow kungfu ja..

    ReplyDelete
  11. @junainah mohamed

    Sedap tau jun...nanti datang sarawak cik akak belanja ok

    ReplyDelete
  12. Mee Hong kong sini tuk nao mei?,dolok akak mun di sibu suka mkn mee Hong Kong leman di sg anti ya....

    ReplyDelete
  13. Nampak sedap ni cik akak...tapi tak pernah pula Diana merasanya...hehe.

    ReplyDelete
  14. Nampak sedap ni cik akak...tapi tak pernah pula Diana merasanya...hehe.

    ReplyDelete
  15. Nampak sedap ni cik akak...tapi tak pernah pula Diana merasanya...hehe.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN