Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, November 6, 2014

Mee Goreng Menu Malam Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥


Menu bujang cik akak dan adik..haha..
Amboi cik akak makan nie je...mee goreng je...alhamdulillah kenyang sudah...rezeki jangan di tolak...musuh jangan dicari...chewah.

Malam sebegini...hidup berdua dengan adik...memang jarang makan nasi...

Esok lusa baru makan nasi...biasa makan mee dan roti je....diet lah sangat..haha..

Biasalah...kalau masak pun takde yang nak makan....adik tu payah sikit...sayur memang jarang mahu...ikan emm...memang tak juga...tengok keadaan...bajet teringin je makan....

Cik akak biasa je..makan roti dah kenyang..hihi

9 comments:

  1. amboi. sedap. tetibe rs nak makan huhu tp rupe maggi goreng je hehe

    ReplyDelete
  2. Idah pun jarang makan nasi malam... kadang2 seharian tak jumpa nasi... makan menda merapu jer... :D

    ReplyDelete
  3. Senangla sapa yang kawen dengan Cik Akak nanti..makan roti pun dah cukup...tak de demand lebih2..hihih

    ReplyDelete
  4. Menu bjang mcm tu juga lya dlu hhaha

    ReplyDelete
  5. Diana pun suka makan mee goreng dengan telur rebus....simple dan sedap....

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN