Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, November 29, 2014

Mata Kami Sama Lah

♥ Assalamualaikum ♥


Gambar cik akak dengan heroin drama kerana terpaksa aku relakan..

Gambar ini menjadi gimik buat cik akak dan rakan setia blog cik akak...

Entah kenapa...bila tengok je mata heroin tu...alamak...cara dia pandang sebijik macam cik akak pandang...jelingan maut u alls...haha...

Serius bukan nak perasan..tapi teruja...sebelum nie cik akak tak perasan pula yang mata kami mirip sama..hoho..jelingan maut tu yang bikin orang cair..hahaha...

Mula-mula cik akak tengok mata dia...betul ke nie...tak kan seiras macam tu sekali kan...

Tengok berkali-kali...memang hampir sama...tak sangka kan...jangan lak kata cik akak perasan pula...mengada-gada...cik akak cuma ingin berkongsi keterujaan cik akak..hihi

8 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN