Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, November 12, 2014

Maggi Asam Laksa

♥ Assalamualaikum ♥

Maggi Asam Laksa....nyummy..
Inilah menu malam cik akak.makan berlima dengan adik..hihi...simple je...biasa bila malam cik akak.jarang makan nasi...huhu..

Terliur tak nie...hihi



Roti keju memang sedap...tapi tak boleh makan banyak....dengan salutan keju memang terbaik..haha...

Terbaik lah sangat....biasalah menu bujang cam nie...nak masak berat2 takut membazir je....tak de yang makan...so ambik jalan mudah...masak maggi je lah jawabnya..

19 comments:

  1. sedapnya megi... terliur pulak malam2 ni. huhu

    ReplyDelete
  2. sedap2..mlm mmg xelok dah nk mkn nasi..hehe..sedap2..

    ReplyDelete
  3. sedapnya, musim hujan hujan ni,syok makan maggi ni

    ReplyDelete
  4. Ahh cheese tu ughhhh sedapnyaaaa a ya allah nak cr dkt mana eh cik kaak :((( hihihuh

    ReplyDelete
  5. Salam singgah pagi cik akak...sedapnya menu makan malam cik akak semalam...hehe

    ReplyDelete
  6. Belum pernah cuba lg asam laksa ni. Selalu laya maggi kari je.

    ReplyDelete
  7. perghhh!zaza suka letak sayur kobis banyak..telor mmg xletak sb xsuka hehe...

    ReplyDelete
  8. Hihihi...mlm td akak dh mkn maggi...tp maggi kari...itupun x lalu sbb sakit gigi

    ReplyDelete
  9. Kamek pun suka makan maggi asam laksa. Makin2 mun adik biak kamek molah. Nang pergh, nyaman..

    ReplyDelete
  10. Dr nk kawin smpai dh bersalin.. Tk lg mkn maggi.. Skdar merasa ada la.. Hihi
    Sy suka tomyam.. Nk yng cup.. :)

    ReplyDelete
  11. tengah lapar macam sekarang ni, tgk maggi pun sedap

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN