Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, November 8, 2014

Lagu OST Bila Hati Berbicara : Selamanyaku Bernafas Nyanyian Shamkamarul

♥ Assalamualaikum ♥

Cik akak salah seorang peminat tegar slot akasia terbaru nie Bila Hati Berbicara.
Kalau dah minat....memang 100 % ikut perkembangan drama nie tau...asal jam 7.00 petang...memang tak de dah layan blog..hihi...

Kebiasaannya satu drama mesti ada 5 atau 4 buah lagu....semua lagu best tau..haha..
Lagu tema semestinya Hujung Dunia nyanyian hanie soraya....
Eh..eh...nama penyanyi tu sama nama cik akak eh...nama cik akak pun hanie juga...hihi..perasan jap...

Selain lagu tema asal...ada lagu sampingan tau..tak meriah cerita tak de lagu..haha..tak gitu kan..

Lagu Ost Bila Hati Berbicara - Selamanyaku Bernafas nyanyian Syamkamarul.

Jom layan lirik Selamanyaku Bernafas -syamkamarul

Selamaku Bernafas - Syamkamarul

Selagi jantungku berdetak di dalam tubuh
Aku kan menjaga cintamu di dalam hatiku
Selama bintang selalu ada di malam-malammu
Aku kan menjadi cahaya di dalam gelapmu

Korus:
Andai dia tak bisa denganku
Aku relakan hidupku tanpa cinta, seumur hidupku
Tuhan ku harap sekali saja
Aku bisa mencintai dan dicintai, seumur hidupku

Dan ku berjanji
Seperti mentari yang menemani hari
Dan ku pastikan
Hidupmu tak akan pernah menangis kernaku

11 comments:

  1. Best lyn lagu ni kan, lya pun tgk gak drama ni

    ReplyDelete
  2. Singgah petang cik akak...lagu ni pun best juga...

    ReplyDelete
  3. Singgah petang cik akak...lagu ni pun best juga...

    ReplyDelete
  4. lagi jiwang..suka3..tpi drama tu xminat sgt..slow jln ceritanya..

    ReplyDelete
  5. Kak Lya pon suka jugak lagu jiwang2 cam gini hehhe

    ReplyDelete
  6. Tak layan pulak cite ni patah lg ost, hihi

    ReplyDelete
  7. Apa nama background music masa tania ktsura sorang2 kt laut.. bole bgitahu sya x??? Dh lama sya cari .. lagu tu bunyi mcm sedih2 sikit

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN