Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, November 10, 2014

Konsert Akhir Akademi Fantasia 2014 Firman Juara

♥ Assalamualaikum ♥


Gambar kredit www.mysumber.com

Percaya tak percaya....semalam cik akak salah seorang penonton setia Konsert Akhir Akademi Fantasia 2014.

Gigih juga nak tengok kan...gara-gara adik bongsu cik akak tu...kalau ikutkan jiwa muda cik akak nie..memang sah cik akak tak nak layan tengok.....bukan apa apa-apa yang menarik pun....kalau dah tak minat...tak boleh paksa juga diri minat.....

Kalau dulu....tak disuruh dah stanby tengok diari akademi fantasia...tak sempat tengok.....cari siaran ulangan..haha..nampak tak kegigihan cik akak dulu..

Tapi tahun 2014 nie...rentak dan cara Akademi Fantasia pun dah berbeza...tak kena dengan jiwa muda cik akak nie..haha...peduli apa aku...chewah...mengkritik...kalah juri Akademi Fantasi....

Memang target mesti Firman yang dapat juara.  Naib Juara pun Aman....eh....eh....jadi isu pula kat Facebook depa mempertikaikan kemenangan Aman....cik akak tak tahu kenapa.....sebab cik akak tak tengok Akademi Fantasia tu...hihi....

Dah rezeki Allah bagi kat Aman dapat Naib Juara...korang sibuk apahal....hihi....

Keputusan Penuh Konsert Akhir Akademi Fantasia 2014.

Juara - Firman

Naib Juara - Aman

Tempat Ketiga - Ewal

Tempat Keempat - Nuha

Tempat Kelima - Adel



11 comments:

  1. keke... aisyah dgr dri bilik je, family yg layan. overall, not bad lahh

    ReplyDelete
  2. macam dah boleh agak yang firman juara...

    ReplyDelete
  3. Lya dgr2 gitu2 je x ambik port Sgt, tahniah la firman.

    ReplyDelete
  4. Zumal tak mengikuti pun... Tahniah buat Firman...

    ReplyDelete
  5. N pun dulu tengok juga.. tapi sekarang tak tengok dah.. tahniah buat pemenang

    ReplyDelete
  6. Za langsung tak tengok..tahniah firman

    ReplyDelete
  7. Tahniah kpd Firman.. pada saya dia mmg layak lah.. Tahniah juga kpd semua peserta yg berjaya..

    ReplyDelete
  8. Tahniah kepada Firman menjadi juara af2014...dan tahniah kepada peserta yang telah berjaya juga...

    ReplyDelete
  9. Tak layan pun. sorg pun tak kenal siapa pelajar af, haha

    Btw, tahniah lah yg menang

    ReplyDelete
  10. x ambik thu lngsung psal af ni dr mula.. Hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN