Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, November 30, 2014

Adoi..Jadi Viral Pulak Dah....Mana Keeper?

♥ Assalamualaikum ♥


Teruja...betul ke tidak keratan akhbar nie...serius cik akak ingat betul...terus pergi harian metro....rupanya intro je...huhu...

Tak sangka jadi viral laman sosial pula kan...dimana keeper singapura turun membantu rakan seperjuangan utk mendapatkan gol adalah sia-sia..

Apa pun kita tak boleh menyalahkan satu pihak sahaja...mungkin niat ingin membantu..tapi rezeki Allah memang memihak kepada Harimau Malaya...insyaAllah...kita doakan yang terbaik buat Malaysia...

Cik akak pun menonton sikit terkejut bila...penjaga gol singapura hlg dari gawangnya....tak sangka pula..rupanya...kat sebelah gawang malaysia...betul kata perpatah...bola mmg bulat..andai rezeki Allah bagi...insyaAllah pasti memihak kepada Malaysia juga...

Alhamdulillah..tak sia-sia cik akak sokong depan tv..hihi...akhirnya Malaysia masuk separuh akhir..alhamdulillah...

Tahniah juga buat singapura...walaupun rezeki tak memihak..tapi semangat sepasukan itu lebih penting...

Tak perlukan engkau hebat...engkau je yang layak dipuji atau mendapat nama...

Apa pun tahniah buat pasukan Harimau Malaya...semua rakyat malaysia sentiasa bersama anda...

Soal keeper singapura hilang tu..jangan diperlekahkan..kita hormat cara mereka...jangan riak..nanti Allah tarik balik rezeki kita...apa yang penting..kerjasama...

Panjang betul ceramah dari cik akak kan...mesti kes minat bola..semput nyawa teriak-teriak depan tv....dalam hati..nak tengok real Harimau Malaya dipadang..tapi entah bila..hihi..

Tinggi betul angan-angan cik akak kan...eh..eh..nazmi faiz tak main ke semalam..cik akak tak nampak dia pun...tahniah buat keeper Malaysia..sentiasa jaga gawang Malaysia.

5 comments:

  1. Excited bila tengok game nie....syukur Malaysia layak

    ReplyDelete
  2. Gol penyamaan tu buat aku frust skejap..nasib baik ada penalti, lbih teruja bila gol tanpa keeper.. terbaik ! gud utk pasukan negara

    ReplyDelete
  3. ada jugak tengok gambar tu kt fb..

    ReplyDelete
  4. Tahniah kpd pasukan Harimau Malaya... Perjuangan masih belum berakhir utk dirai.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN