Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, October 15, 2014

Wordless Wednesday : Amboi Mahal Betul

♥ Assalamualaikum ♥


Tags : SINI

22 comments:

  1. memang cantik, beli handbag mahal sekarang ni dah macam pelaburan...

    ReplyDelete
  2. Gila laaa..xmampu nak beli...nak beli pun fikir 2 3 kali..better duit tu buat benda lain dari beli bag nie..

    ReplyDelete
  3. kelas cik akak ... belum mampu lagi nak beli ribu riban macam tu...

    ReplyDelete
  4. Mahal giler huhu (>_<)
    Tapi semuanya cantik2
    oh Gucci !! (x_x)

    ReplyDelete
  5. Mahal tahap dewa. Tunggu jadi bini agong lok bok dapat beli. Hahah.

    ReplyDelete
  6. fikir 1000 kali dulu kot nak beli..pegang pastu letak balik..hehe

    ReplyDelete
  7. amboiiiii rege diaaaa..! tapi kalau dah minat tu tetap nak simpan beli kan hihi

    ReplyDelete
  8. Salam singgah khamis Cik Akak...cantiknya...tapi tak mampu nak beli nampaknya ni Cik Akak...hehe...

    ReplyDelete
  9. Salam singgah khamis Cik Akak...cantiknya...tapi tak mampu nak beli nampaknya ni Cik Akak...hehe...

    ReplyDelete
  10. Omg, harganya boleh buat zumal pengsan ^_^

    ReplyDelete
  11. Cantikk mahal bergaya...ala kita tak der la bli mahal2 sgt...huhuhu

    ReplyDelete
  12. Huhuu...cantik! Tapi sayang, mahal bebenor...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN