Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, October 16, 2014

Tak Boleh Makan Telur Dan Seafood Dah

♥ Assalamualaikum ♥

Gambar google

Kenapa pula cik akak sibuk nak tayang bajet telur ayam nie..
Tertiba je kan.....pelik je kan....

sebenarnya....cik akak tak boleh makan telur lagi....huhu.
sedih...apa boleh buat kan...

asal makan je....mesti tergaru-garu..
alergik kot..... nampaknya sakit bertahun dulu kembali menyerang...

Dulu cik akak langsung tak boleh makan telur dan seafood..

asal makan je.....kaki tangan semua gatal...sampai luka dibuatnya....
 lepas nie cik akak kena kawal dari makan telur dan seafood....

udang...sedap...alahai..hahaha


13 comments:

  1. Mknan yg sdp2 tu la cik akak x blh mkn..brtabah je ya kak

    ReplyDelete
  2. Mmm... kena bertabah dan kuat semangat untuk berpantang tu...

    ReplyDelete
  3. Huhuhu takpe la cik akak tak dpt mkn pon..janji cik akak sihat

    ReplyDelete
  4. Kena berjaga2 la makan lepas ni.

    ReplyDelete
  5. Allollooo...siannya Cik Akak...sabar jela ek..mana tahu suatu hari nanti hilanglah alergik tu..

    ReplyDelete
  6. kita geng cik akak..alergik jugak dengan seafood..tapi tetap makan sebab sedap..hahah

    ReplyDelete
  7. Samalah Erin pun allergic jugak dengan seafood.. Daging kambing pun tak boleh makan.. Sebab alahan

    ReplyDelete
  8. alahai kesiannya..krg dh nikmat mcm tu hehe..moga cpt sembuh ye...ssh jgk ad alahan ni

    ReplyDelete
  9. cik akak boleh makan tp kena la makan ubat allergik dulu sebelum makan seafood kot...kan?ke x boleh langsung?

    ReplyDelete
  10. Huisshhh, rugi tu x lah makan seafood ... Sabar eak, harap2 pulih tanpa sebarang alahan ...

    ReplyDelete
  11. Klau nma nya allergik, mmng kna tinggalkn la tu sume la.. Brkorban apa saja la kak.. Hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN