Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, October 23, 2014

Resepi Mangga Asam Boi

♥ Assalamualaikum ♥

Memang dah agak dah....pastinya wujud trending mangga...hahaha..
Alahai mangga pun jadi trending..
Suatu ketika dulu kangkung..hari ini mangga..hahaha..gelak2

Gambar ini abang sayang yang bagi..haha...memang prihatin betul kan..tahu2 je cik akak nak kan mangga asam boi....boleh pula dia bagi cam nie kat cik akak...sabar je lah....hihi


18 comments:

  1. Blh patah Gigi d buatnya hihihi

    ReplyDelete
  2. Tekezut kitew tgk mangga pintu grill atas pinggan tu huhuhu...

    ReplyDelete
  3. hahah...sementara jumpa buah mangga, yg tu pun jadiklah yek cik akak :p

    ReplyDelete
  4. Ini sampai ke sudah x hadam ni....haha..lawak tul..

    ReplyDelete
  5. haha..comel je gambar..mangga mcm tu pun boleh kan..

    ReplyDelete
  6. mueheheehe.. ini bkn stakat gigije patah, pisaupun bleh patah meh.....

    ReplyDelete
  7. Viral dah jeruk mangga tok ;D hehe

    ReplyDelete
  8. tudiaaa...ada jugak macam ni..hahaha

    ReplyDelete
  9. saya boleh jadi gila kerana asam mangga boi

    ReplyDelete
  10. asyik makan banyak mangga kerana asam boi....

    ReplyDelete
  11. hahaha..spoil la mangga tu..citt

    ReplyDelete
  12. Mau tercabut gigi ni.. serik nak makan lagi ahahaa.. :D

    ReplyDelete
  13. Mkan mngga yng kat atas tu bkn je ptah gigi, mau masuk spital.. Hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN