Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, October 14, 2014

Ranking Alexa Blog Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥


Sedih aku pedih...mengenangkan ranking alexa menjatuh lagi..hahaha...
Boleh layan ke kalau cik akak merapu...

Inilah ranking alexa cik akak yang terkini..
Macam digam je kan....memang tak berganjak langsung dari angka seribu...tak beranak -pinak nampaknya...hoho..

Dahsyat....kalau dulu pernah berada digit ratus...sekarang menjatuh ke seribu pula...
Ambik engko cik akak..hihi....gara-gara malas nak terkejar-kejar dengan alexa...
Apa lagi cik akak biarkan je lah angka seribu tu...

Nanti ada mood cik akak marathon lah balik alexa nie....mana tahu boleh dapat angka 500 ke bawah..hihi..berangan sampai ke bintang pula cik akak kan....chaiyok cik akak....

Jom kita semak ranking alexa....


13 comments:

  1. semakin bagus...semakin maju...good luck all the best cik akak...

    ReplyDelete
  2. Tak pe cik akak...lepas ni usaha lagi..pasti boleh!

    ReplyDelete
  3. Takpe. yang penting kita ada target & sudah capai target yg kita ingin

    ReplyDelete
  4. Lya msh still 1k keatas mls nak jenguk hihi..menulis hnya utk suka suki

    ReplyDelete
  5. Itu pun dah kira bagus cik akak... tahniah

    ReplyDelete
  6. semakin hebat kedudukan rank cik akak sekarang nie... tahniah!!!

    ReplyDelete
  7. kathy 2k lagi sis..sedang dlm target nak menurunkan lagi ni..

    ReplyDelete
  8. Tahniah yer Cik Akak, bila nak dapat kejar ^_^

    ReplyDelete
  9. Dh lma x semak.. Klau sy bpe ribu la agknya..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN