Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, October 27, 2014

Nasi Lemak Special Sarawak

♥ Assalamualaikum ♥


Nasik lemak lima puluh sen..haha..
Sekarang nie mana de lagi lima puluh sen..
Nasi lemak nie RM5.00 eh...murah ke..ohh kira mahal gak nie..kalau hari2 makan mahu lari juga bajetnya..haha..

Isk isk..nasi lemak pun nak dijadikan entri kan..dah takde modal lagi nak up entri yang terbaik..haha..nasi lemak pun boleh.haha..janji ada...

Nasi lemak nie adalah antara nasi lemak yang paling sedap cik akak rasa lah...

Nanti u all mai sarawak..cik akak bawa pergi makan nasi lemak.nie...serius berbaloi kenyang tau..rasa nasi pun memang lemak2..sedap... 

10 comments:

  1. hai cik akak..
    nasi lemak pon nasi lemak la hehe janji sedapp.. skrg nsi lemak pun mengalahkan nasi ayam harganye huhu..

    ReplyDelete
  2. kalau RM 5 mahal la cik akak. tapi kalau sedap RM 10 pun ada orang makan

    ReplyDelete
  3. nang ktk juak org srwk tek? diam ne? cx dg cerita ns lmk srwk beza dgn ns lmk smnnjg. apa beza ya?

    ReplyDelete
  4. Kat cne nasi lemak paling murah rm1.50 blh la juga sdp buat bfast hhee

    ReplyDelete
  5. wow rm5..tapi kalau sedap berbaloi lah dgn harga tu..

    ReplyDelete
  6. sedapnya nasi lemak sarawak...

    btw done follow u, follow mine too :) - Noob

    ReplyDelete
  7. mahal kot RM5...tapi berbaloi jer kalau sedap kan?

    ReplyDelete
  8. kedai mana ni Cik Akak.. nak pegi sarawak ni hihi..

    ReplyDelete
  9. Sedapnya nasi lemak.. Dh lma x mkan..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN