Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, October 31, 2014

Entri bercampur Cpuv Nuffnang Dah Kredit Dan Lan Berambeh Anak Sarawak

♥ Assalamualaikum ♥

Cpuv nuffnang cik akak dah kredit...
Sen-sen je cik akak dapat eh..haha...mandul punya pasal....


Keyword nuffnang - Lan Berambeh 2014

Boleh tahan juga...cpuv nuffnang nie...hinggakan boleh masuk keyword nuffnang..hihi...

Sejak cpuv nuffnang Lan Berambeh 2014 nie melekat di blog cik akak....ramai juga blogger tanya cik akak apa maksud berambeh...ok nuffnang nak bagi korang sentap lah tu..hihi...

Berambeh bermaksud bergumpul, kumpul atau himpun....

Senangkan...bahasa sarawak memang unik...

LAN BERAMBEH 2014 merupakan aktiviti terbesar untuk anak sarawak yang menetap di semanjung Malaysia...jom-jom singgah...kita berambeh arah sia...

Banyak juak aktiviti yang diolah oleh pihaj penganjur tok....macam2 jak eh...eh....ada juak artis jemputan....wow hebat kali jak program berambeh sidak ya..hihi....sori cik akak cakap word sarawak..


10 comments:

  1. Sen2 pun da jga masuk tabung kn cik akak

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah rezeki, tahniah cik akak...

    ReplyDelete
  3. okey la tu cik akak sen pun.. janji masyukkkkk hihihi :)

    ReplyDelete
  4. Ingatkan kat Sawak tek. Mun sik, mok mek berambeh jwak. Heheh.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. Okay ler tu, sen sen pun dapat gak ! Hehe

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah cik akak...walaupun sen sen...ada juga rezeki yang masuk...amin...

    ReplyDelete
  7. lan berambeh kat swak bez mun dpt join. tp jauh nak ke sia

    ReplyDelete
  8. Erk...terus x fhm....huhu...karnival ni yg perlumbaan kayak tu ke?

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN