Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, October 29, 2014

CPUV NUFFNANG LAN BERAMBEH 2014

♥ Assalamualaikum ♥

LAN BERAMBEH 2014Dunia cik akak29 Oct-4On Going0.00%0.00
Cpuv Nuffnang....hari ini dah seketul lagi...yang lama2 pun masih banyak on going...entah bila nak status kredit....tak de income pun cpuv nuffnang tu eh..hihi..mandul..hihi

Hari ini dapat seketul lagi...tapi nama dia entah apa entah eh....

LAN BERAMBEH 2014

Biar jelah..hihi..janji ada rezeki..tak banyak pun tak apa..yang penting...blog cik akak dapat kepercayaan pihak pengiklan...thank nuffnang...


16 comments:

  1. Wah, Nuffnang pun pande kakar sawak jwak nek tok owe. Hahah.

    ReplyDelete
  2. bhahaha selalu senyum bila tengok kawan kawan blogger tulis cpuv mandul bila dah tahu apa sebabnya. hahaha samalah cpuv CT pun haha

    ReplyDelete
  3. @Ainim Suju

    Berambeh maksudnya singgah atau berhimpun dik..hihi..nuffnang bercakap sarawak

    ReplyDelete
  4. tahniah! apa pun nama janji masyukkk muahahahaha

    ReplyDelete
  5. Ohh..itu rupanya maksud berambeh itu..hehe..Cute je. Jom cik akak..kita berambeh bersama-sama ke sana..kununlah kan kak..jauh sik..Tahniah cik akak. ^___^

    ReplyDelete
  6. Tahniah sis..kathy punya iklan tak keluar semua..

    ReplyDelete
  7. Tahniah cik akk... Lama x dtg sini..

    ReplyDelete
  8. Janji rezeki yg baik.. Tahniah cik akak.. :)

    ReplyDelete
  9. Assalammualaikum...

    tahniah yer dapat cpuv lan berambeh 2014 nie.. Amin murah rezeki ..

    mselim3

    ReplyDelete
  10. Jangan lupa buat makan makan he he

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN