Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, October 9, 2014

Buku Amanah Saham Bumiputera Yang Ke-3

♥ Assalamualaikum ♥


semalam cik akak balik awal jam 2.00 petang.
Nak uruskan buku cik akak nie...
dah kehabisan ruang nak update..

gara-gara terlampau kerap ambil duit..hahaha..
macam lah banyak sangat duit....

ini buku asbn cik akak yang ketiga dah tau...lepas nie nak tambah ke 4 lak..

18 comments:

  1. banyak tol menyimpan cik akak nie..:)

    ReplyDelete
  2. amboi cik akk.byk sggh duit smpi 4 buku..ish3..

    ReplyDelete
  3. Wahh.....banyak ni simpanan Cik Akak sampai dah ada 4 buku...hehe

    ReplyDelete
  4. fuhhh,cam banyak jeeeeeeee..bestnya ada saving :D

    ReplyDelete
  5. Byknya buku cik akak..Lya baru satu

    ReplyDelete
  6. kita satu buku pun belum abis lagi kak

    ReplyDelete
  7. mesti dah banyak duit simpan nih..:)

    ReplyDelete
  8. hebat sungguh pengeluaran cik akak.. kalau banyak yang keluar mestilah yang masuk pun banyak juga kan.. hehe

    ReplyDelete
  9. wow..rajin update buku akaun asb ye cik akak..haha..sy plg pemalas bab2 update buku tu..dah berhabuk da..haha

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN