Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, October 30, 2014

Bila Blogger Cik Akak Sakit Blog Pun Terabai

♥ Assalamualaikum ♥


Alahai bila blogger cik akak sakit..
Celoteh di blog pun hilang serta merta...adoi..parah betul cik akak demam kali nie...

Suara merdu bagaikan buluh perindu pun hilang....hanya yang keluar suara rock nak diserap masuk akademi fantasia balik..haha..

Hari ini...memang hari malang buat cik akak..
Lepas telan ubat batuk....cik akak tidur sampai tak ingat dunia....adoi....boleh tahan juga ubat batuk klinik 1 Malaysia ini...hahaha...

Sedar tak sedar...blog cik akak tak up lagi entri baru...terus up juga...walaupun tengah sakit macam nie..haha...gara2 virus blog melanda....ambik kau penangan dunia blogging...cik akak boleh naik gila mengupdate..haha...

Tengah2 sakit nie...alahai...rasa nak makan epal asam boi lah eh....terjebak dan terbaca entri blogger mardiana..hihi....alahai dear...kenapalah..saat2 cik akak dirundung kesakitan.....ada juga tak tertahan air liur nie.,hahaha....tekak dah sakit..sora dah rock.....epal asam boi menjadi idaman..hihi....

Kalau putera idaman datang melamar tak pe gak..hahaha...eleh2 berangan macam puteri lah cik akak nie kan..hahaha....

Doakan kesihatan cik akak ok.....salam sayang dari cik akak....



11 comments:

  1. SeMoga cepat sembuh yee cik akak...^_^

    ReplyDelete
  2. Jgn x mkn ubt cik akak..blog juga tetap d hati kan.moga cpt sembuh cik akak

    ReplyDelete
  3. Eh..ada pula gambo seterika sekali. Hehe...

    ReplyDelete
  4. Kak.. Bila kita sakit. Mknanya kita perlukan rehat.. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN