Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, August 31, 2014

Terjebak Juga Akhirnya......pencuci pun jadi lah




Memang nampak sangat cik akak obses dengan warna purple..
Entah apa yang menarik sangat dengan purple nie...
Nak kata menarik...mungkin tidak pada sesetengah individu.

Tapi cik akak nie je over obses dengan purple....
Semua yang ada di sekeliling cik akak wajib ada purple...

Sampaikan pilihan pertama tetap warna tu juga.,,


Al-kisah petang tadi, cik akak pergi supermarket..
Terbeli lah pencuci pinggan mangkuk warna purple.haha
Sampai......pencuci tu pun cik akak nak warna purplr....
Mampus lah kalau lagu nie....

Tak pe.....ambil je..yang penting purple...hihi..


8 comments:

  1. keke tak boleh blahh.. pencuci pun kaler purple.hehehe lepas ni apa pulak collection cik akak =p

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan singgah ptg Cik Akak...warna waijb ni...hehe

    ReplyDelete
  3. jaga-jaga cik akak jangan sampai tak nampak warna lain

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN