Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, August 26, 2014

Emisonline : Sistem Maklumat Pengurusan Pendidikan



Sistem nie memang staf kementerian pelajaran je kenal..
Sebab sistem ini khasnya buat staf guru.
Staf anggota sokongan tidak termasuk dalam senarai...
Sistem nie khasnya untuk mengetahui pergerakan guru-guru di sesebuah sekolah.

Kalau kat sarawak nie...bukan senang nak cari line internet bagi sekolah-sekolah di luar bandar.

Biasa lah duduk dalam hutan belantara di temani unggas malam..hihi..
Memang payah gak updates sistem nie..
Biasa sistem ini di isi setiap hari.

Hari ini kerja cik akak ambil part kerja online nie.
Tapi geram memang geram...dok dari tadi cuba tak boleh masuk lak kan...

Sistem ini memang ada sengal sikit,hahaha..
Kena cuba berkali-kali baru dapat...

Cik akak dah cuba berkali-kali masih juga tak dapat juga....hihi..
Nanti petang cuba balik lah...

Biar je dulu..



5 comments:

  1. ramai tengah guna kot cik akak hehe

    ReplyDelete
  2. ramai tengah guna kot..sabar cik akak..petang try lagi..

    ReplyDelete
  3. kalau Ros pula, HRMIS.. yang ni tak kenal . hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN