Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Tuesday, July 8, 2014

"Saya Nak Kad Raya By Cik Akak"

Siapa nak kad raya dari cik akak. 
Jom lah join "Giveaway 12jam : Saya nak kad raya by cik akak".

Syarat penyertaan mudah dan senang sahaja.

  • hanya follow blog cik akak.
  • Buat satu entri & letakkan gambar banner comel di atas.
  • Entri ringkas sahaja.
  • Letakkan tajuk " Saya Nak Kad Raya By Cik Akak".
  • Akhir sekali....tinggalkan link entri tersebut pada kotak komen cik akak

Hadiah : semestinya duit raya....[jumlah pemenang ditentukan oleh cik akak]

Untuk makluman bakal peserta : -

55 orang terawal join giveaway 12jam ini...bakal dapat kad raya free dari cik akak..
Apa tunggu lagi...rebutlah peluang keemasan ini...

Dan rebutlah juga peluang....untuk dapatkan SATU HADIAH MISTERI dari cik akak.

Tarikh tutup penyertaan : 09 Julai 2014 - Jam 2.00 pagi.

Peringatan : Penyertaan lebih dari jam 2.00 pagi [09.07.2014] tidak akan dilayan oleh pihak penganjur


73 comments:

  1. cik akak..anis join.. :)

    http://adnan-daughter.blogspot.com/2014/07/giveaway-12jam-saya-nak-kad-raya-by-cik.html

    ReplyDelete
  2. nak join jugak
    http://www.kisahsidairy.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  3. Wan join.. :)

    http://aswanazmy.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  4. Nak juga...:)

    http://ummi2m2s.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  5. Arol pun nak join jugak! :D

    http://setabah.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  6. syeeda join

    http://sayangsyeeda.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  7. farah join cik akak..=D
    http://farahwahyda.blogspot.com/2014/07/giveaway-12jam-saya-nak-kad-raya-by-cik.html

    ReplyDelete
  8. as salam
    terima kasih kerana buat segmen
    Alhamdulillah masih berkesempatan
    amin

    http://loveiscinta-aneem.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  9. join

    http://cammylia.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  10. kita join :)
    http://cikmanissweet.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  11. saya nak join jugak :)

    http://cahayakasih90.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  12. lya dtg memeriahkan

    http://blogashalya.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  13. Salam..
    Sis.. Saya nak kad raya gak.. :)
    http://ummudd80.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  14. saya nak boleh..???

    http://www.mycherita.com/2014/07/giveaway-12jam-saya-nak-kad-raya-by-cik.html

    ReplyDelete
  15. syira join :)

    http://syiralokman.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  16. saya join
    http://adna2029.blogspot.com/2014/07/giveaway-12jam-saya-nak-kad-raya-by-cik.html

    ReplyDelete
  17. http://norminieza.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  18. http://www.syuhadasalleh.my/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  19. salam cik akak..mila join :)

    http://milasaimmygrape.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  20. sy join ye..:)

    http://cikmiew.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak_4977.html

    ReplyDelete
  21. Sy join :)
    http://satujanjikita.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  22. join :)
    http://nurulasyikinmohdanuar.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  23. http://www.aienhermionie.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  24. http://aliatulaiman.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  25. http://sallyyatiey.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  26. Assalammualaikum kak ..alyn join alynn join ..hee :)

    http://alynnazfiz.blogspot.com/2014/07/giveaway-12jam-saya-nak-kad-raya-by-cik.html

    ReplyDelete
  27. saya join cik akak :)

    http://dilaella.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  28. Ros join cik akak..

    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  29. join...
    http://coratcoretpinkummi.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html?m=1

    ReplyDelete
  30. joined ^^
    http://eyranasrin.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  31. Bismillah. Join yer cik akak :D

    http://mydreamhigh123.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  32. join :)

    http://norshafikahaf.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  33. join

    http://www.diarijejakahangat.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  34. join jugak

    http://asyuasyuranovelis.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  35. Za join ye.. :)

    http://sitizawiah95.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  36. Join :)
    http://sibodohjangankacau.blogspot.com/2014/07/giveaway-12jam-saya-nak-kad-raya-by-cik.html

    ReplyDelete
  37. join (:
    http://iamwallflxwer.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  38. Zumal pun nak join juga http://duniazumal.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  39. saya dah join

    http://cikdelimamerah.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  40. Joined :D
    http://theonlygirl98.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  41. join.

    http://syafikaatilialadyboss.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  42. http://fiqanszsecrets.blogspot.com/2014/07/giveaway-12jam-saya-nak-kad-raya-by-cik.html

    ReplyDelete
  43. http://jayfair2.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  44. Hallooo :D

    http://mewritesomething.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  45. Join..

    http://sahbanu-mulaan.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  46. Tadaaaaa...dah berjaya join :-)

    http://vitamineshoppe.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  47. saya join :)

    http://chyarinduku.blogspot.com/2014/07/giveaway-12jam-saya-nak-kad-raya-by-cik.html

    ReplyDelete
  48. Salam Ramadhan. :)


    http://kaktusoren.blogspot.com/2014/07/giveaway-12jam-saya-nak-kad-raya-by-cik.html

    ReplyDelete
  49. JOIN :)

    http://farhanahadzlan2.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  50. JOIN ! sedihnya saya menjadi org ke 57 :( harap ada kad raya lebih.hiihi

    http://ehbloger.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  51. Cik Akak , azurah dtg join

    http://httpterataiungu.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  52. JOIN
    http://haipakwe.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  53. http://coratcoretsibudaktembam.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  54. Alahai..orang yang ke 61..xde harapan nak dpt kad raya nie..sob3..
    http://mawarberduri4147.blogspot.com/2014/07/giveaway-12jam-saya-nak-kad-raya-by-cik.html

    ReplyDelete
  55. Saya join : http://myboyfriendisanarmy.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  56. TENGKUBUTANG NAK GAK..
    http://tengkubutang.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html?m=1

    ReplyDelete
  57. Salam Cik Akak ..Kak Lya Join ya ..
    http://akifimtiyaz3.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  58. bismillahirrahmanirrahim ...
    saya join :D

    http://belogmissmustache.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  59. nana join:)

    http://nanakimie.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  60. Bismillah, saya join :)

    http://cowament.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  61. saya join http://keranaakumalu.blogspot.com/2014/07/giveaway-12jam-saya-nak-kad-raya-by-cik.html

    ReplyDelete
  62. Ana joined...
    http://nenektanjung.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  63. Salam ... Hanan join ye cik akak :)
    http://piwwit-awaktuu.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  64. join.. hehe

    http://kampung-kameq.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  65. alamak... tak sempatlah, dah 71... kad cuma 55 huhu..

    ReplyDelete
  66. alah dah lebih dari 55 orang. cik akak ada offer kad raya extra tak

    ReplyDelete
  67. alaa, da lepas due date. hahaha

    ReplyDelete
  68. http://www.aimisyahirah.com/2014/07/giveaway-12jam-saya-nak-kad-raya-by-cik.html

    ReplyDelete
  69. done.

    http://kakakcici.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  70. sy dah join baru je ni

    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2014/07/saya-nak-kad-raya-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  71. sya dah join tadi silap link url yg sy hantar...

    http://arilimpian.blogspot.in/2014/07/giveaway-12jam-saya-nak-kad-raya-by-cik.html

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN