Thursday, 10 April 2014

Bukan kerana aku tak cinta episod 55, episod 56, episod 57, episod 58, episod 59 dan episod akhir 60 - akan menyusul minggu depan



Mesti ada yang teruja kan...tak lama lagi tamat drama nie...
Tinggal dua minggu je lagi....

Bakal menyusul minggu depan episod 55, episo 56 dan episod 57..

Episod 55 - 14.04.2014
Episod 56 - 15.04.2014
Episod 57 - 16.04.2014

Sinopsis novel

“Kalau aku suruh kau terjun dalam kolam tu, kau nak terjun?”
“Untuk buktikan cinta Mas kat abang… terjun kolam pun Mas sanggup. Okey! Mas terjun! Tapi untuk pengetahuan abang... Mas tak tahu berenang!”
“Mastura!!!!!!!” 

JEBAT. Seorang lelaki yang katarsis, berdarah campuran Melayu dan Cina dari jalan hitam kehidupan kepada pencerahan. Tidak pernah terlintas dalam fikirannya untuk jatuh cinta kerana tujuan hijrahnya hanya untuk menuntut ilmu agama dan melupakan kisah silamnya.
Sifatnya yang tenang, rajin dan baik hati telah menarik perhatian Mastura, adik ipar kepada majikannya Uwais. Pelbagai cara digunakan oleh gadis itu untuk menarik perhatiannya hingga Jebat naik rimas dan lemas. Walau berkali-kali ditolak, Mastura tidak juga berputus asa. Dia tidak pernah menyangka gadis cantik,kaya dan bijak seperti Mastura terpaut hati kepadanya, seorang lelaki biasa yang tidak begitu tampan kerana mempunyai parut di bahagian matanya. Mereka umpama The Beauty and The Beast.
“Kau tak malu ke nak bersuamikan lelaki yang tak ada apa-apa?”
“Nak malu apa? Bagi Mas, abanglah yang paling handsome. Bagus juga parut tu… Tak adalah perempuan lain nak rebut abang daripada Mas, kan? Biar Mas sorang aja yang tahu menilai betapa kacaknya abang di pandangan Mas.”
Namun mampukah rumah tangga yang dibina bertahan?
Masih adakah cinta dan kesetiaan dalam hati Mastura apabila mengetahui rahsia sebenar yang Jebat ialah  bekas ketua kumpulan gengster!
Sementelah pula lelaki dengan sejarah hitam sebegitu bukanlah suami impiannya.
TONTON FULL EPISOD : SINI [kepala bergetar blog]


3 comments:

Sally Yatiey said...

sik sabar mok tgk ending.. ^_^

Hana Aida said...

Beli novel pok mun xsabar agik feeling..

Hana Aida said...

Beli novel pok mun xsabar nak diat ending..feeling bah

Belong ToDunia Cik Akak | Designed All Reserved By KathyR’bain78