Amboi
Amboi

Tengok  memang bajet sangat. Mak cik dengan anak sedara. Siapa paling comel.hahaha

Read more »

Drama/Filem Adaptasi Novel : playboy itu suami aku
Drama/Filem Adaptasi Novel : playboy itu suami aku

Allah lebih sayang kan dia. Shooting drama #playboyitusuamiku  . Persoalannya siapa yang meninggal? pasti nya kena tengok sampai habis. -...

Read more »

Cash out nuffnang tapi tak dapat lagi nie
Cash out nuffnang tapi tak dapat lagi nie

Nampaknya cik akak nie dah macam menunjuk-nunjuk pula kan.... Bukan niat nak ghairah dengan duit nuffnang nie tau... Cuma cik akak ...

Read more »

santapan pagi
santapan pagi

Pagi-pag pergi ke bendang.... pergi bersama si jantung hati.... Pagi-pagi ingin bersembang..... Mendengar suara pengubat hati.......

Read more »

Motivasi diri
Motivasi diri

Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal, tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah. Itulah semangat yang akan m...

Read more »

lama tak update
lama tak update

Wah lama berbenor cik akak menyepi tanpa berita nie kan.... Ada siapa rindu cik akak tak..hihi.... Sepi nie sebab malas je..... M...

Read more »
 
Top