keywords hari ini
keywords hari ini

Menjadi-jadi pula keyword blog cik akak nie kan ...... Tak habis-habis lagi dengan drama pisa nie...hihi...

Read more »

Mai lah baca
Mai lah baca

Mari sini semua...jom lah baca quota cinta dan kata-kata motivasi nie.... mana tau ada yang berkenan ke apap.... boleh gak buat tampal ...

Read more »

CINTA AKU HANYA UNTUK DIA
CINTA AKU HANYA UNTUK DIA

                     Melihat kebesaran ilahi..... Aku menangis sedih....... kerana aku terlalu kerdil di mata NYA..... A...

Read more »

Berehat berblog
Berehat berblog

Selamat petang semua. Maaf lama dah tak blogwalking. Cik akak planning nak berhenti berblog untuk seketika. Tapi tak tahu lagi sampai bil...

Read more »

insyaAllah pasti ada jalannya
insyaAllah pasti ada jalannya

Salam kepada semua pembaca blog cik akak nie.... Pagi nie...cik akak memang sedih sesangat tau..... Entah kenapa....bila cik akak nak...

Read more »

Motivasi diri : Tips ke arah solehah
Motivasi diri : Tips ke arah solehah

Kita hanya manusia biasa... yang tak pernah lari dari membuat kesilapan.... Apa yang penting.....berubahlah.... bukan mudah unt...

Read more »

DRAMA : Dalam Setiap Sujud - Full episod
DRAMA : Dalam Setiap Sujud - Full episod

sejak dua menjak nie....blog cik akak nie dah macam..... hidup segan mati pun tak nak...hahaha... wah ayat tu...kasi pelempang karan...

Read more »
 
Top